Hej! Så er det tide for Machi at vokse proportionelt med kunderne og potentialet. Kort om Machi: Machi er en online modetøjsbutik der sælger de store mærker de unge vil have (Diesel, G-Star, D&G, Energie m.m.). Mærkerne er stortset ikke at finde på nogen anden dansk side. Grunden hertil er at de store mærker er meget påpasselige hvem de sælger til, og internet-handel har de ikke fået øjnene op for endnu. Jeg har dog fået en leverandør der sælger dette. Det er 100% originale mærkevarer og til en pris der ligner de priser butikkerne får. Machi er eget af mig selv, og har tilknyttet et par partnere der giver feedback samt hjælper til den daglige styring. Machi har de sidste 2 måneder omsat for gennemsnit 3.000 kr. om dagen, og dette kunne gøres meget bedre! Varesortimentet er stærkt begrænset og ved at være ude af sæson. Der er 400 unikke besøgende om dagen. I følge Martin Thorborg burde Machi kunne have en konverseringsrate på i hvert fald 2% (dvs. kunder om dagen). Machi får p.t. kun 2 kunder om dagen. Dette skyldes varesortimentet. Af kapital har jeg brug for en investering af Diesel Jeans. Jeg kan købe dem for ca 250 - 300 kr. og udsalgsprisen for disse er i butikkerne 1.000 kr. Af konkrete tal vil alt under 60.000 kr. ikke gavne mig forfærdelig meget, dog er jeg villig til at gå 50/50 af overskudet ved en seriøs investor. Kontakt mig for yderligere detaljer, er meget åben for forslag og tilbud. Mvh. Julian Alison Jørgensen |
Investor til Machi.dk søges. Stor udbytte
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Hej, det kunne måske være interessant for dig at smide et indlæg i aminos virksmohedsbørs, hvis du ikke allerede er der? ![]() Blach |
Hej Thomas, Tak for responsen! Der er en del måder at se på om mærkerne er originale. Ved f.eks. Diesel Jeans kan man se det på vaskemærket hvor der er et ægthedscertifikat. Samtidig er min leverandør faktisk fysiske butikker der har en "direct account" med Diesel selv. Håber det var svar nok. Mvh. Julian |
|
Jo god idé, og kan også gøre det med nogle varer. Men problemet er at min hovedleverandør ikke er i Danmark, men i Italien. Det vil derfor være meget svært at få en aftale hvor jeg handler på kredit. Jeg kan gøre det med nogle Friis bælter (som jo sælger fantastisk godt), da jeg har nogle kontakter indenfor Marcus. Jeg tror ikke det vil være noget problem at få en investor hvis jeg tydeligt kunne bevise at Diesel Jeans sælger som varmt brød, men det kan jeg ikke. Det eneste jeg kan er at vise de flere 1.000 emails/forespørgsler jeg har fået fra kunder der søger Diesel Jeans. Prøv også at gå ned gennem f.eks. Århus torv og du ser at en KÆMPE del af fyre/piger i alder 13-33 år går i Diesel Jeans. På Machi har jeg også solgt rigtig hurtigt og mange Diesel Jeans, men tallene er bare ikke store nok til at statistikken holder (hvis en skeptisk investor skulle se det). |
|
Jeg tror du skal overveje at få en mere stabil leverandør hvis du vil udvide konceptet. Det du har nu er for mig at se primært noget med at købe nogle enkelte partier og sælge dem videre, hvilket det formentlig vil være svært at skabe en decideret forretning på... måske ;o) /René |
René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)