Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringer på Funkygirl.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået Funkygirl.dk godt i luften synes jeg, men det kniber med konverteringerne.

Jeg har været i gennem SEO og generel website design. Umiddelbart synes jeg siden er "på plads", selvom der naturligvis altid kan gøres noget.

Jeg er i gang med affiliate marketing og generel reklame for at få budskabet ud, men problemet er at jeg ikke synes de besøgene køber nok/noget.

Hvis I skulle give nogle råd, hvor skulle jeg så sætte ind for at få konverteringerne i vejret.

På forhånd tak

Anders

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:25

Hvor mange procent af dine besøgende konvertere til kunder?

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:26

hvor mange besøgene er der på siden 100 om dagen eller der er måske 5000 om dagen

for tit skal der mange besøgene før kunder vis siden kun har 20 besøgene om dagen kan en ok konventering omkring et par % være god , men der er ikke mange besøgene på siden og derved det føles det som der om er lidt salg , men det er der ikke set i forhold hvor mange der besøger siden

hvad siger jeres google analycis , hvornår falder folk fra

hvad har du lavet af seo , jeg kunne ikke se du var startet endnu kun meget lidt linker til jer

jeg kunne ikke se google plus på siden , det vurdere google også en side efter og det er en lille fordel med twitter på siden

videoer kunne jeg ikke se på siden

søgte google i har ej brande hårdt jeres webshop nyheder ud presse meddelers ,det kan også give trust værdi

kom nu i gang og giv den fuldt ud , i er vinder og i kan godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:34

3 vigtige ting:

Linket til din varekurv er meget diskret.

Inde i din kurv skal man scrolle for at se din "gå til kassen" knap. Og allerede der skal man acceptere handelsbetingelser. 

Når man har trykket gå til kassen, kan man endnu ikke betale. Der ligger du meget vægt på at man skal oprette en bruger/logge ind. (Man kan dog godt betale som gæst, men det er ikke så tydeligt)  

- Alexander Baandrup Larsen

P.S. 

Du har ikke noget favicon...  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)