Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt logo

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 48
Fra  Rasmusboldt.dk - Video og foto produktion Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen tak for jeres feedback

Philip Mahler:
Har selv lavet et logo i dag og lavet det om 15-20 gange (selvom jeg alligevel ender med at købe 5-6 stykker på Fiverr hehe)

Det kunne også være det blev en løsning at prøve Fiverr

Kim Dolleris:

Hvorfor film - bruger du ikke digitalt kamera?

Hvorfor grunge - er der smuds og snavs på dine billeder?

Hvorfor ikke bare et cool bomærke og lidt stilrent tekst?

Først og femmest vil jeg lige sige, fedt bud på et logo, det er ikke en dum ide.

Ja hvorfor film? Jeg er af den overbevisning at film giver en ret god indikator for hvad virksomheden laver. ville virke mærkeligt at bruge 1 og 0 . Ved godt at film er ved at være helt ude både for stillbilleder og film men syntes bare at det er let at afkode.

Med Grunge går jeg ud fra du mener teksten, den har jeg valgt fordi jeg syntes den gav noget anderledes og nej det er ikke fordi der er smuds på billeder eller video (medmindre der er et formål med det!)omvendt så sætter jeg heller aldrig ild til mit kamera, så hvis man går meget ind i det så tror jeg som sådan altid man kan finde fejl.Big Smile

Jeg kan godt følge dig i at lave et cool bomærke, og det var egentlig også planen, men er ikke helt min stærke side det med logoer, desværre. Men man kan altid lære noget nyt. 

Casper Jensen:
Logoet er flot. Overvej en lidt anden skrifttype.

Det mørke tiltaler mig mest ;o). 
tak for det, ja overvejer det næste skridt syntes det er svært men der er kommet nogle gode forslag til at gøre det bedre, ikke mindst nogle fine bud på logoer. 

Iøvrigt så er logoerne ens, bare med forskellig baggrund, meningen er nemlig at de skal kunne bruges på alle baggrunde fra hvid til sortSmile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold det i s/h eller med grø nuancer i det sorte. Indsæt hvis farve i filmrullen.

Køb ren argan olie her

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)