Hej alle Aminoer! Jeg har en idé om at skabe opmærksomhed omkring psykiske lidelser i det danske samfund, ved hjælp af mode. Det er ''nemt'' for staten at at smide en reklame ud omkring diverse sygdomme, såsom rygelunger eller brystkræft, for og skabe opmærksomhed omkring det. Det er bla. et af mine motiver for og starte denne virksomhed; Det unge Danmark udstråler altid en holdning med deres tøj stil, derfor er det vigtigt at hvis man vil ud med et sundhedsmæssig budskab så er det vigtigt at give unge mennesker lysten til at gå med det budskab, bogstavelig talt! Derfor søger jeg først og fremmest en kunstner der på en sjov og moderne måde kan illustrere psykiske lidelser egent til tryk på t-shirts først og fremmest. Ideén med det er at et overskud af forretningen skal gå til forskning i psykiske lidelser. Efter jeg/vi har fået motiverne på plads skal der dernæst søges efter leverandør af tøj samt trykker. Da jeg er helt grøn som iværksætter, og ikke har andet lige nu end en idé, er jeg meget åben overfor gode råd. Hvis du har et godt råd, en idé eller bare noget og skulle have sagt, så skal du ikke være bleg for og give dit input på forhånd tak Emil Laursen |
Hej. Vil gerne høre om du har fundet nogen til projektet. Jeg "tegner" en del både på computer, men også i frihånd.
Du kan se noget af det jeg har lavet her: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.406785853045.181485.727803045&type=3
Det er selvfølgelig ikke lavet til t-shirts, men det burde gi' et indtryk af hvad min stil er :)
Mvh,. Martin Rahr
31106845
martinrahr@gmail.com