Jeg er havnet i en situation, hvor jeg har fået lidt travlt med min nye webshop og et andet nyt projekt. Udover det har jeg nogle projekter fra 2011, som jeg gerne vil af med. Jeg ved bare ikke hvordan skal prissætte mine projekter, og generelt fremgangsmåden i salg af mine projekter.
Det omhandler en webshop, som jeg har skrevet lidt om på Amino før, www.megarent.dk, og pointsite system som jeg selv har udviklet (frontend + backend). Nu ved jeg naturligvis godt, at pointsites branchen er gået lidt død, men kan man ikke få noget ud af det anyways? Der er omkring 170-200 brugere på mit pointsite.
Håber at I kan hjælpe mig lidt på vej me det her. På forhånd tak!
Man definerer efter hvor meget har du selv brugt, hvor mange timer(hvis du selv har lavet det), hvornår lavede du det. For det mister værdi per dag kan man sige, medmindre der kommer nye brugere, nye tiltag.
Kan da prøve at hjælpe dig, hvis du har mere info? :)
Dennis
Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com
Tusind tak Dennis! Jeg har brugt omkring 60 timer på Megarent.dk (design, opsætning, opsætning af varersortiment, leverandøraftaler). Og der er blevet brugt omkring 300 timer på pointsite systemet. Naturligvis inklusiv design. På min pointshop kommer der hele tiden nye brugere - det kører bare sig selv. Og på webshoppen kommer der engang i mellem nogle ordre. :)
Min mail er jwl@wingtongroup.com. Altså man kan jo så sige, at hvis køberen selv skulle indsætte de 500 varer eller programmere et helt system, så ville det tage x antal timer. Køber man projekter som allerede er bygget færdigt, sparer man jo de x antal rimer :P