Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - endelig min tur :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er 19 år og har endelig fået gang i min virksomhed! Så blev det min tur til at komme igang med mine iværksætter drømme :-)

Håber i vil tage et kig på siden, og evt. komme med nogle gode markedsføringsmuligheder :)

www.oproad.dk 

Hvis der er nogle der ville kviterer med et "synes godt om" så ville jeg også blive mere end lykkelig :) 

OP Road Copenhagen facebook 

Jeg håber i kan lide siden :)

Mvh.

Oliver Pedersen
OP Road  

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:31

Hej Oliver

Mange gange tillykke med din nye virksomhed! Det er super spændende at drive eget firma, så du har meget at glæde dig til :)

Jeg vil foreslå dig, at placere en Synes Godt Om Boks på din hjemmeside i sidebaren, så folk kan blive fan af din Facebook Side uden at forlade shoppen. På den måde slipper du for, at potentielle kunder bliver ledt hen på Facebook, ser at der er 5 notifikationer, og dermed glemmer alt om at købe dine produkter.

Husk også, at det ikke er antallet af likes der er afgørende. Faktisk vil det på længere sigt, give en negativ effekt, hvis alle os unge mennesker her på amino, vælger at synes godt om din Facebook side. De fleste af os, er jo ikke interesseret i smykker, og vil derfor ofte ikke like eller kommentere på dine opslag. Du kan læse om dette og meget mere i denne gratis Facebook e-bog, som du generelt kunne få super meget gavn af. 

Held og lykke med din webshop. Jeg ser frem til at følge med her på Amino.

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 13:36

Hej Kasper

Mange tak for dine kommentarer. Jeg vil helt sikkert kigge på det med facebook :)

Og ja, det er super spændende at komme i gang med virksomheden, og glæder mig til at lære en masse nye ting ! :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:57

En lille ting, jeg ville skrive noget andet end "checkout"

Derudover mangler du et fav icon

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 14:02

Hej Oliver

Jeg kommer sikkert til at nævne en del, som du allerede ved. Men her får du det alligevel.

Hvis du ikke har tænkt over det, så kan du jo overveje at ændre de enkelte engelske ord til dansk "add to card" "search" etc.

Derudover mangler du at udfylde seo titles og discriptions.

Ellers rigtig fint :)

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 16:23

Tak for det alexander :) 

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 16:24

Hej Casper. tak fordi du minder mig om det :) 

Jeg vil lige se om jeg kan finde ud af, at rette disse engelske ord.  

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 00:53

Hej Oliver,

Stort tillykke med lanceringen af webshoppen. Først og fremmest er det nu til dags enormt vigtigt at være synlig i søgemaskinerne, så derfor vil jeg foreslå at du sørger for at få skrevet nogle SEO-venlige artikler omkring smykker. F.eks. om materialerne, historien bag osv. Der er mange muligheder, så få oprette en lille blog og begynd og publicer artikler.

Linkbuilding er også en super vigtigt del af søgemaskineoptimering, så derfor er skal du også prioriterer og få bygget en stærk linkprofil. Dette kan du både arbejde med selv, men det kan også outsources. 

Til sidst er det også vigtigt at være fremtræden på de sociale medier, gå i dialog med dine kunder, især hvis de er utilfredse, så handler det om at få rettet op på det med det samme.

På grund af din unge alder, kan du også være heldig at få publiceret en artikel i din lokale avis. Det er i hvert fald et forsøg værd. Da jeg startede mit webbureau, tog jeg kontakt til den lokale ugeavis, der med største glæde ville bringe en artikel og dertilhørende interview.

Held og lykke!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 24. Oct 11
Skrevet kl. 12:30

Hej Nicolai :) 

Tak for de gode råd.

Jeg ved selvfølgelig godt, at det er vigtigt at være synlig i søgemaskinerne :)
Hvis jeg laver en blog om produkterne, er skal jeg så bare have en 2-3 links i hver artikel? og giver det overhovedet god SEO når det kun er en enkelt blog ? :)

Yes, jeg har styr på de sociale medier :)

og det kunne da godt være, at man skulle kontakte den lokale avis. :) det skader jo ikke at prøve  

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:15

Præcis, din blog skal bruges til at skabe indhold samt en intern linkstruktur. Dog skal du sørger for ikke at spamme det samme keyword og i det hele taget ikke spamme for mange links! ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)