Hej Aminoer Dette er mit første indlæg herinde :-) Vi er i gang med at starte en helt ny viksomhed, som skal levere en række IT produkter. Et af de primære produkter, bliver Google APPS til virksomheder. I den forbindelse har vi behov for at få lavet nogle pilot løsninger i forhold til vores leverandørsamarbejde med Google. Til dem af Jer som ikke kender Google APPS, er det en komplet kommunikationsløsning som primært indeholder mail, kalender og dokument håndtering (ala officepakken). Alt er 100 % cloud baseret. Så har du feks. startet en ny virksomhed og mangler et køreklart setup med Jeres eget domæne og skal bruge mail, kalender, docs, integration til Smartphones og mulighed for at se kollegaernes kalendere ? Så kan vi levere hurtigt og klarer alt det tekniske for Jer. Det eneste vi behøver er en lille snak om hvodan i er hosted i dag. Leveringsprisen taler vi om. Vi tager udgangspunkt i hvad i har og hvad Jeres behov er. Google APPS til business fås fra kun 30 kroner om måneden pr bruger, hvor man får hele 25 GB mailboks. Alternativt kan man vælge GRATIS versionen, som dækker op til 10 brugere, hvor man får 7 GB mailboks. Jeg kan også flyttes Jeres eksisterende løsning til Google APPS på timebasis eller udarbejde et tilbud. Det kræver en lille snak om hvad i har i dag. Til information har jeg foretaget omkring 40-50 migrationer fra Exchange løsninger mm. til Google APPS, så jeg har allerde prøvet lidt af hvert omkring Google APPS. Hilsen Thue www.butterflyit.dk (beklager layout og indhold, er under udvikling)
|
Google APPS - Få leveret et køreklart setup
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)