Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der regler??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at undersøge markedet for hvor jeg kan indkøbe de ting som jeg vil sælge i min webshop.

Jeg støder dog på et problem..

Hvis jeg skal købe engro, bland andet i holland, så skal jeg oplyse et cvr nr?? Da jeg ikke regner med at sælge over 50000 de første 12 mdr. skal jeg jo ikke have et cvr nr. hvordan gør jeg så?

Må jeg gerne handle ind fra en hollandsk alm. webshop og så videre sælge det på min webshop, hvis jeg bare ikke sætter priserne under deres?

Håber der er nogen der vil/kan hjælpe;-)

Lotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lotte:
Da jeg ikke regner med at sælge over 50000 de første 12 mdr. skal jeg jo ikke have et cvr nr. hvordan gør jeg så?

Det er ikke et enten eller. Selv om din omsætning ikke overstiger 50.000 kr. pr. år, så kan du godt få et CVR-nummer, og hvis der ikke er andre grunde til at du ikke vil have et CVR-nummer nu, så synes jeg da bare, at du skal få et CVR-nummer. Husk at krydse af at du også vil være importør, når du gør det.

Du skal også være opmærksom på, at hvis du vil importere varer med henblik på videresalg fra lande udenfor EU, så skal du være registreret som importør med et CVR-nummer.

Mvh.

Ole

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)