Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdien af linksamarbejder?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer Aminoer.

Jeg har slettet mig indlæg igen. Jeg var for hurtig:-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej René

Det er altid dejligt med lidt linkbuilding, men at A linker til B og B linker til A, er ikke en effektiv SEO metode. Google opfanger dette og rykker dig ikke længere op på listen af det.

Man skal hellere linke i en trekant. Altså A til B, B til C og C til A. :)

Med venlig hilsen
Casper

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:24

Casper Nybroe:
Det er altid dejligt med lidt linkbuilding, men at A linker til B og B linker til A, er ikke en effektiv SEO metode. Google opfanger dette og rykker dig ikke længere op på listen af det.

Ja det opfattes nemlig af google som rent linkbytte uden vardi

Billige seo pakker

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 10:27

Ja det selvfølgelig korrekt. Var jeg da egentlig godt klar over.

Hvordan får vi det sat i værk?:-)

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 10:29

Hvis det skal gøres effektivt. Tror jeg, at man bliver nød til at samle en stor pulje og få opbygget et netværk blandt dem.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:33

Casper:
Hvis det skal gøres effektivt. Tror jeg, at man bliver nød til at samle en stor pulje og få opbygget et netværk blandt dem.

Hvis nogen har sites med en god linkvardi vil jeg da gerne vare med i et par linkbytte
med et par af mine sites

Billige seo pakker

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Casper Nybroe:

Nej, det hjælper ikke noget. Google kan sagtens gennemskue den slags link-samarbejder. Og hvis man så oveniøket er så dumme at annoncere det offentligt - som her, ja så bliver det jo ekstra let.

brug kræfterne på andre metoder på linkbuilding end at lave organiserede linknetværk - den slags overlever som regel kun meget kort tid.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Fra  novicell Skrevet kl. 10:36

Jeg tilslutter mig det 100%

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:37

Casper Nybroe:

Hej René

Med venlig hilsen
Casper

Det er slet ikke så firkantet som du opstiller det der. To sider der linker til hinanden kan godt give værdi, hvis det sker på en umiddelbar naturlig måde. Et eksempel kunne være jeg laver en blogpost der handler om Google+ og linker til Henrik Bontofte (som har skrevet et glimrende indlæg om dette), 2 måneder efter skriver han en blogpost om WordPress SEO og linker til et sted på WebCoders.dk.

At linke i en masse trekanter er i øvrigt ikke "bare" løsningen. Det ser overhovedet ikke naturligt ud hvis et site lige pludselig får en masse links fra sider et link væk fra ens eget.

Hvis man skal begynde at manipulere og bruge metoder der er imod Googles retningslinjer skal man tænke sig lidt mere om end bare at lave et mønster og så følge det. Jeg vil fraråde ovenstående metode hvis man arbejder langsigtet.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:47

Mikkel deMib Svendsen:
Nej, det hjælper ikke noget. Google kan sagtens gennemskue den slags link-samarbejder. Og hvis man så oveniøket er så dumme at annoncere det offentligt - som her, ja så bliver det jo ekstra let.

Så er google blevet klogere sinde jeg læste E-pusher. :) Jeg har snakket med flere seo eksperter igennem de sidste par år og de nævner, at det over-all giver bedre effekt at linke i en trekant end blot at bytte links.

Helt enig i at det vil være dumt at oprette en tråd og diskutere hvordan man laver denne trekant og derefter udføre det. :) Dog tror jeg ikke, at der er nogen herinde, der har tænkt sig at gøre det.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)