Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der penge i?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Her får du min opskrift, til at tjene en masse penge :-)

step 1. vælg en niche du aldrig får en topplacering i Google på.

step 2. find alternative trafik kilder.

step 3. skriv en bog om disse alternative trafik kilder, du brugte for at overleve i en super konkurrence præget niche :-)

step 4. Sæt din bog til salgWF.

step 5. Gå ud og bryg en kop te sæt dig foran skærmen og se pengene tigge ind på din paypal konto :-)

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lurks in the dark:

step 1. vælg en niche du aldrig får en topplacering i Google på.

step 2. find alternative trafik kilder.

step 3. skriv en bog om disse alternative trafik kilder, du brugte for at overleve i en super konkurrence præget niche :-)

step 4. Sæt din bog til salg på WF.

step 5. Gå ud og bryg en kop te sæt dig foran skærmen og se pengene tigge ind på din paypal konto :-)

Ha ha - good point!!! men ja, der er penge i alt, hvis man gider at arbejde hårdt. Se bare vores egen hotel konge i Aalborg, der startede som opvasker... jo jo, det er ikke noget man kommer sovende til.. God arbejdslyst...

Ps, tjener ca 3-5 kroner (skattefrit), på at samle de flasker op jeg møder på min tur med hunden hver dag- og det er helt uden start omkostninger, du behøver ikke engang en hund :0)

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:34

der er penge i alt. Bare man går op i det 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:39

Dit liv vil blive langt lykkeligere hvis du fokuseret på at lave det du kan lide, så kommer økonomien i anden række.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:57

Mads A,

Du har helt ret! Jeg jagtede pengene i en del år, men de kom aldrig. Da jeg stoppede med at tænke på at tjene penge, begyndte de sjovt nok at komme.

Mvh Carsten

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:13

Lyt til Mads A, lfind noget du synes er sjovt, os om 5 år, så kommer det hele af sig selv, vis du vel og mærke gider arbejde for det :)

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg læser sådan et indlæg, får det mig til at tænke på en brugtvognsforhandler eller andre som vil gøre alt får at lave nemme penge, ikke at sige at alle brugtvognsforhandler er svindlere!

Hvem gider leve med alle de problemer hele tiden ? telefonen der evigt ringer med kunder som ikke har fået den vare de har betalt for eller den ikke lever op til hvad sælger har lovet ?

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 21:29

I forlængelse af hvad Mads siger, kan jeg kun sige: Du må levere noget kvalitet og god service. Det holder i længden.

Så hvad er du god til og hvad kan du? Og hvis du er god til det kan du tjene penge på det.

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39

Som de andre siger synes jeg også helt klart at du ikke skal tænke på penge. For et år siden tænke jeg kun på at tjene penge, men så blev jeg fascineret af affiliate websites.
Det resulterede så i at jeg skulle lære SEO, affiliate, og en masse andre ting.

Jeg har inde på mit Affiliate website beskrevet nogle måder hvor du kan komme igang med at tjen penge på nettet.
Der står blandt andet også noget om Affiliate marketing for begyndere. 

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 21:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Neeeeej-da:

Frederik Børgesen:

Hvad er der penge i?

Indkøbsvogne...

Yes

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)