Her får du min opskrift, til at tjene en masse penge :-) step 1. vælg en niche du aldrig får en topplacering i Google på. step 2. find alternative trafik kilder. step 3. skriv en bog om disse alternative trafik kilder, du brugte for at overleve i en super konkurrence præget niche :-) step 4. Sæt din bog til salg på WF. step 5. Gå ud og bryg en kop te sæt dig foran skærmen og se pengene tigge ind på din paypal konto :-) |
Lurks in the dark:step 1. vælg en niche du aldrig får en topplacering i Google på.
step 2. find alternative trafik kilder.
step 3. skriv en bog om disse alternative trafik kilder, du brugte for at overleve i en super konkurrence præget niche :-)
step 4. Sæt din bog til salg på WF.
step 5. Gå ud og bryg en kop te sæt dig foran skærmen og se pengene tigge ind på din paypal konto :-)
Ha ha - good point!!! men ja, der er penge i alt, hvis man gider at arbejde hårdt. Se bare vores egen hotel konge i Aalborg, der startede som opvasker... jo jo, det er ikke noget man kommer sovende til.. God arbejdslyst...
Ps, tjener ca 3-5 kroner (skattefrit), på at samle de flasker op jeg møder på min tur med hunden hver dag- og det er helt uden start omkostninger, du behøver ikke engang en hund :0)