Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et godt tilbud fra en god webdesigner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står i den situation, at alt programmering snart er udført og systemerne klar til brug på mit nye hjemmesideprojekt. Men en ting mangler... webdesignet (hvilket må siges at være den vigtigste faktor i sidste ende...). Jeg har forsøgt mig i Photoshop - men det blev ikke just kønt.

Vi taler altså om et gedigent facelift.

Der skal laves en forside, 2 registeringssider (én for brugere, én for virksomheder), dertil 2 indstillingssider (én for brugere, én for virksomheder) og 3 andre sider.

Du kan nok regne ud, at det er en form for et community.

Skitsen er lavet og sat op på nettet. Jeg mangler bare eksperthjælp så det bliver en attraktiv hjemmeside hvor man gerne vil oprette sig. Altså skal brugervenlighed være i højsædet, navnlig fordi det er et community.

Jeg er student og ikke millionær, og kan derfor ikke betale 10.000-20.000 kr. og lignende. Budgettet ligger nok på maks. 5.000 kr.

Håber at høre fra nogen - hvis i har spørgsmål så fyr løs.

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:47

Hvis ikke du får svar her kan du prøve at slå noget op på amino freelancer...

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:48

Jeg har lige fået lavet en www.abc-eksport.dk , log på denne og se om du kan lide den, kan jeg henvise til en dygtigt designer som kan lave siden til firnuftigt pris.

hilsen walle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Vi står og skal bruge nogle referencer da vi ikke kan, må eller vil bruge fra vore tidligere steder ; læs her http://www.amino.dk/forums/t/151878.aspx skriv hvis du vil have et "studenter-tilbud"

Vi har lavet sociale site før og opgaven ligger lige til musen for os tror jeg.

Vi er startet for at hjælpe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)