Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Retsindkaldelse ang. selskabs tvangsopløsning - hvad gør man ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anmodningen til Erhvervsstyrelsen om genoptagelse skal vedlægges regnskabet !!! Hvis selskabet tidligerer har været sendt til tvangsopløsning kan det normalt ikke genoptages.

Hvis du på mødet i skifteretten kan dokumenterer at regnskabet og anmodningen om genoptagelse er indsendt, vil skifteretten normalt udsætte sagen med henblik på genoptagelse fra Erhvervsstyrelsen, især hvis anmodningen om genoptagelse er fremkommet senest 3 måneder efter begæringen om tvangsopløsning.

Med andre ord: Der skal styr på det NU !!

Kan du ikke selv overskue det så søg hjælp, og gør det med det samme.

Du er evt. også velkommen til at kontakte mig

Dbh.

David Brodin Larsen

www.selskabsraadgivning.dk

 

Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Som en krølle på halen på denne gamle tråd, så kontaktede jeg telefonisk Erhvervs og selskabs styrelsen of forelagde problemstillingen.  De rådede mig til at kontakte skifterets dommeren. Det gjorde jeg telefonisk – og forklarede hende at selskabet var i drift, og
at vi ikke havde intentioner om at det skulle tvangsopløses. Dommeren annullerede herefter indkaldelsen til skifteretten og bad mig bekræfte igen, når regnskabsmaterialet var færdiglavet og indsendt. Selskabets revisor lavede regnskabet færdigt, og det blev indleveret før inden den tidsfrist der var givet ( inden 3 måneder efter datoen for indkaldelse til tvangsopløsning i skifteretten). Sammen med regnskabet skulle vi indlevere en anmeldelse om genoptagelse, hvilket også blev gjort. 3 måneder senere, modtog jeg en skrivelse fra erhvervs og selskabsstyrelsen hvor man udbad sig noget yderligere materiale. Efter ½ år var påtegnelsen ”under opløsning” fjernet fra CVR registret. Tak og MVH - Torben
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tommy. Som en krølle på halen på denne gamle tråd, så kontaktede jeg telefonisk Erhvervs og selskabs styrelsen of forelagde problemstillingen.  De rådede mig til at kontakte skifterets dommeren. Det gjorde jeg telefonisk – og forklarede hende at selskabet var i drift, og
at vi ikke havde intentioner om at det skulle tvangsopløses. Dommeren annullerede herefter indkaldelsen til skifteretten og bad mig bekræfte igen, når regnskabsmaterialet var færdiglavet og indsendt. Selskabets revisor lavede regnskabet færdigt, og det blev indleveret før inden den tidsfrist der var givet ( inden 3 måneder efter datoen for indkaldelse til tvangsopløsning i skifteretten). Sammen med regnskabet skulle vi indlevere en anmeldelse om genoptagelse, hvilket også blev gjort. 3 måneder senere, modtog jeg en skrivelse fra erhvervs og selskabsstyrelsen hvor man udbad sig noget yderligere materiale. Efter ½ år var påtegnelsen ”under opløsning” fjernet fra CVR registret. Tak og MVH - Torben
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mortensen. Som en krølle på halen på denne gamle tråd, så kontaktede jeg telefonisk Erhvervs og selskabs styrelsen of forelagde problemstillingen.  De rådede mig til at kontakte skifterets dommeren. Det gjorde jeg telefonisk – og forklarede hende at selskabet var i drift, og
at vi ikke havde intentioner om at det skulle tvangsopløses. Dommeren annullerede herefter indkaldelsen til skifteretten og bad mig bekræfte igen, når regnskabsmaterialet var færdiglavet og indsendt. Selskabets revisor lavede regnskabet færdigt, og det blev indleveret før inden den tidsfrist der var givet ( inden 3 måneder efter datoen for indkaldelse til tvangsopløsning i skifteretten). Sammen med regnskabet skulle vi indlevere en anmeldelse om genoptagelse, hvilket også blev gjort. 3 måneder senere, modtog jeg en skrivelse fra erhvervs og selskabsstyrelsen hvor man udbad sig noget yderligere materiale. Efter ½ år var påtegnelsen ”under opløsning” fjernet fra CVR registret. Tak og MVH - Torben
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik. Som en krølle på halen på denne gamle tråd, så kontaktede jeg telefonisk Erhvervs og selskabs styrelsen og forelagde problemstillingen.  De rådede mig til at kontakte skifterets dommeren. Det gjorde jeg telefonisk – og forklarede hende at selskabet var i drift, og
at vi ikke havde intentioner om at det skulle tvangsopløses. Dommeren annullerede herefter indkaldelsen til skifteretten og bad mig bekræfte igen, når regnskabsmaterialet var færdiglavet og indsendt. Selskabets revisor lavede regnskabet færdigt, og det blev indleveret før inden den tidsfrist der var givet ( inden 3 måneder efter datoen for indkaldelse til tvangsopløsning i skifteretten). Sammen med regnskabet skulle vi indlevere en anmeldelse om genoptagelse, hvilket også blev gjort. 3 måneder senere, modtog jeg en skrivelse fra erhvervs og selskabsstyrelsen hvor man udbad sig noget yderligere materiale. Efter ½ år var påtegnelsen ”under opløsning” fjernet fra CVR registret. Tak og MVH - Torben
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)