Godaften alle aminoer. Efter at være gået i gang med projekt "klargøring-af-webshop-til-lancering-1. oktober 2012", er jeg kommet til at tænke på følgende. Er det muligt at have to webshites - altså to forskellige domæner, hvor der på begge sites er en webshop, men shoppene kædes sammen? Eks. webshop 1 børnetøj - webshop 2 hus og have Kan disse to webshops kombineres, så kunden kan bestille på begge sites, men at der kun bliver et betalingsvindue og en fragtpris på det samlede køb. Ja, jeg tror sådan set ikke at det er muligt, men tænk nu hvis det reelt er en mulighed, og derved kan opfylde mit ønske. Nu har jeg ikke særlig megen forstand på de forskellige systemer, men jeg har fået mit ene website færdig designet og klar til brug. Nu må 1. oktober bare gerne komme an (jeg skal dog lige nå at sige hej hej og hygge med min lille skønne knægt, som gerne skulle komme til verden i starten af april. Derfor sker lanceringen først pr. 1 oktober) Ha en go aften alle sammen. På forhånd tak! |
UPS!!!!! Da min mand og jeg er stor forbrugere af Amino, kan jeg konstatere at jeg ikke havde logget af hans konto og derfor har postet mit indlæg i hans navn.
Beklager! Men I må meget gerne svare alligevel!
Go aften. Mvh Tina!!!