Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik Presta shop 975 kr - Vi skal bruge 5 referencer, DERFOR

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Virker ganske fornuftigt og hurtig kommunikation :)

Overvej hvis det bliver en succes her, at lave en tilsvarende på forskellige sprog. Presta er store i Frankrig, så der kan måske være fordel i at have en der kan kommunikere på fransk.

Glæder mig til samarbejdet.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20 | Låst

Vi glæder os til lave din shop, sikke lækre produkter du har.

Husk lige vi er 6 timer foran Jan hvis du ringer senere, vi har lukket mellem kl 19 til 01 dansk tid.

Man kan jo installere rigtig mange sprog i Presta, både in front og back end.

Vi snakkes

Mvh

HH

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:23 | Låst

Henrik Hansen:

Vi glæder os til lave din shop, sikke lækre produkter du har.

Husk lige vi er 6 timer foran Jan hvis du ringer senere, vi har lukket mellem kl 19 til 01 dansk tid.

Man kan jo installere rigtig mange sprog i Presta, både in front og back end.

Vi snakkes

Mvh

HH

Jeg er helt med på sprogpakkerne, har rodet en del med PrestaShop :)

Det er i salgsøjemed, og det tyske marked er gigantisk.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32 | Låst

Jeg synes det er rimeligt useriøst at du "Henrik Hansen" vælger at slette mig fra Skype, da jeg rent faktisk var interesseret i at købe. Jeg har dog ingen interesse i det nu.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:42 | Låst

Jannik Nordahl:

Jeg synes det er rimeligt useriøst at du "Henrik Hansen" vælger at slette mig fra Skype, da jeg rent faktisk var interesseret i at købe. Jeg har dog ingen interesse i det nu.

Er denne information relevant i forhold at få en billig skræddersyet Prestashop, eller er det et udtryk for at I ikke kunne blive enige, og dermed skal der nu sættes (indtil videre) uberettiget tvivl?

For det er vel rimeligt at regne med, at er der noget berettiget så skriver man det så andre kan tage det til efterretning, og ellers tager man det via PB eller mail hvis ikke årsagen kommer andre ved eller?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:50 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Jannik Nordahl:

Er denne information relevant i forhold at få en billig skræddersyet Prestashop, eller er det et udtryk for at I ikke kunne blive enige, og dermed skal der nu sættes (indtil videre) uberettiget tvivl?

For det er vel rimeligt at regne med, at er der noget berettiget så skriver man det så andre kan tage det til efterretning, og ellers tager man det via PB eller mail hvis ikke årsagen kommer andre ved eller?

Jeg har vel ret til at skrive herinde i :-) Det er trods alt et forum.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05 | Låst

Jannik Nordahl:

Jamen jeg har da tilføjet dig igen, men sagen er den at jeg har dette tilbud. Du og en af dine venner har henvendt sig og sjovt nok tilbyder du jo også hjemmesider af en art.

Jeg sletter gerne mine kontakter hvis der f.eks ikke rigtig er mere er at snakke om og jeg følte lidt vi ikke kom videre. Desuden ville du have nogle bukser til privat brug osv og jeg laver ikke denne service.

Vi har rasende travlt og allerede lavet første shops til show case nu, de kunder vi har nu vil sikkert samstemmende fortælle at vi yder ikke bare hurtig service men ekstrem hurtig service.

Jeg syntes det er lidt unfair prøve tvære andre til bare fordi man ikke selv formår at yde samme service.

Husk at betragte dine som konkurrenter som kollegaer og ikke fjender.

Mvh

HH

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:08 | Låst

Jannik Nordahl:
Jeg har vel ret til at skrive herinde i :-) Det er trods alt et forum.

Når du skriver som du skriver, så kan det opfattes som om der er nogle udfordringer. Når du vælger ikke at skrive hvad udfrodringen består i, så kan det være fordi det ikke kommer os andre ved. Hvis ikke det kommer os andre ved, så er dit indlæg kun lavet for at gøre skade, da det ikke gavner.

Så hvad er det du mener hensigten er med dit indlæg?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:13 | Låst

Vil i øvrigt gerne informere om, at jeg har bedt trådstarter om at lave noget der svarer til noget eksisterende som jeg faktisk kunne få billigere til en tidligere version af Prestashop.

Jeg prøver derfor dette for at se om de kan leve op til mine forventninger om at levere til den seneste version der udkom i forgårs og samtidig for at støtte en dansk iværksætter fremfor en doven franskmand der ikke gider sørge for at hans template er opdateret.

Den fremsynede der vil leve af at tilbyde webshop i Presta regi kunne jo så være smart og indgå en aftale med trådstarter som underleverandør Smile - hvis og såfremt alt er efter bogen hvilket det har været indtil nu.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Sig mig en gang. Du siger at jeg ikke skal skrive herinde, fordi mine indlæg ikke rager andre. Hvorfor i alverden skriver du så selv i hans tråd, når dine indlæg ikke selv rager andre?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)