Hejsa. Jeg vil bare høre, om der er nogen i dette her forum, der benytter Danløn og som har problemer med afregning af ATP. Vi har brugt Danløn i et års tid nu - og det fungerer stadig ikke. Enten får vi ingen opkrævning - ellers får vi kun opkrævning for en måned, hvor der burde have været opkrævet for et kvartal. Indberetningen fra Danløn (via eindkomst) fungere fint, ATP sender bare ikke noget girokort til os. Vi får så en rykker, hvor det indtil nu er lykkes mig, at få dem til at slette renterne på. ATP siger at vi er tilmeldt Letløn, derfor får vi ikke girokort automatisk. Ved kontakt til Letløn bliver jeg bekræftiget i at vi ikke har nogen letlønaftale. Vi tidligere brugt BEC - de hævder, at overførselsaftalen fra dem til ATP er slettet for længst. En medarbejder hos ATP har for længe siden slettet "Letlønsaftalen" i ATP´s system - men nu er den der pludselig igen. Vi blev opfordret til - både fra Danløns side og fra ATP - at tilmelde os betalingsservice - så ville det fungere. Det har vi gjort, men det fungerer stadig ikke. Jeg fik undtagelelsesvis et konto nr., hvor jeg kunne sætte den skyldige ATP ind på - men det er vist ikke en løsning jeg regne med at bruge hver gang. For dælen - jeg er snart træt af det. Nu sidder jeg jo så og tænker på, hvordan det vil fungere fremover med afregning til Feriekonto, da Danløn fra 1. januar i år - ikke længere afregner automatisk. Håber bare, at det kommer til at fungere. Såfremt der bliver ret meget bøvl med det fremover, overvejer jeg at skifte til andet lønservicebüro, hvor der bliver afregnet. Danløn er billigt om nemt - men hvis jeg hver gang skal bruge ekstra tid på selv at kontakte ATP og Feriekonto for at gøre opmærksom på, at de ikke har sendt girokort - så bliver det lidt langhåret at komme igennem. Jeg vil bare høre, om andre har været ude for det samme - og hvis - hvordan problemmet er løst (hvis det da er løst)
Sonja
|
Danløn og ATP problematik
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)