Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords problem, bliver redirected til forsiden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en kampagne på industribasen.dk hvor folk lander på www.industribasen.dk/konkursbo når de søger på konkursbo eller noget med konkursbo, problemet er bare at folk af en eller anden grund bliver ført til forsiden selv om jeg i adwords har sat den til at lande præcis på www.industribasen.dk/konkursbo, er der en der kan se hvorfor den så ikke lander på denne side men i stedet bliver sendt til forsiden, har rigtig mange kampagner der er sat til at ramme ind på forskellige undersider, så forstår ikke hvorfor jeg lige med dette ikke kan få det til at virke, kan du se hvad der er galt?

Mvh

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 21:44

Din konkursbo annonce har rigtigt nok forsiden som landings page.

Årsagen hertil skal findes i din AdWords konto. Men uden adgang til kontoen, kan et korrekt svar ikke gives.

Du er velkommen til at kontakte mig i morgen, hvis jeg skal tage et hurtigt kig og finde årsagen.

Johannes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57

Du har højest sandsynligt sat noget tracking på? Dit site ser ud til at redirecte alle url's der ikke matcher den nuværende url til forsiden - formentlig for at undgå DublicateContent. Eksempelvis 

Det giver dog en række andre udfordringer - blandt andet det du oplever nu.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 23:28

Hej og tusind tak for jeres svar, jeg forstår det stadig ikke, jeg har efterhånden brugt adwords markedsføring i 5 år og synes selv jeg er en "haj" til det. Forstår kke den redirecter til forsiden.

Er det nået man kan se i koden et sted, måske der er en programmeringshaj der kan se om www.industribasen.dk/konkursbo af en eller anden grund redirecter til forsiden? kan man se det et sted i koden?

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17

Morten:
måske der er en programmeringshaj der kan se om www.industribasen.dk/konkursbo af en eller anden grund redirecter til forsiden? kan man se det et sted i koden?

Spørgsmålet er ikke "om" den gør det, det gør den. Du kan besøgende en url som www.industribasen.dk/konkursbo?gclid=1231 og se resultatet.

Det kan ses i din php-kode, men det vil kræve adgang med FTP og nogle timers arbejde (det kan ændres på under en time, men der er jo nok en grund til at det er lavet som det er, så det bør undersøges ordentligt først).

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 15:06

Hej Tommy

Tusind tak for svaret, jeg har sat en programmør på opgaven så den ikke laver det nummer mere så må vi se om han kan løse det ellers vender jeg tilbage til dig.

Fortsat god dag

Mvh

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17

Hej Morten,

Det er ikke en opgave jeg selv vil byde ind på, men hvis din programmør ikke kan løse den er der sikkert andre på programmørerAmino der kan.

Held og lykke med sitet, det er vokset en over de sidste år.

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 16:09

Hej Tommy

Jeg må lige se om den programmør vi bruger kan løse opgaven. Ja der er sket en del på industribasen de sidste par år, den er online i Sverige om kort tid, siden er 99% færdigt og kommer til at hedde www.industribasen.se

Sjovt når ens ide bliver ens leve vej med tiden.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)