Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du solid erfaring med Dolphin 7? Så er det måske dig jeg søger.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har brug for hjælp i forbindelse med en community site, jeg er ved at lave med Dolphin 7. Standarden er installeret og jeg ville så tilføje en anden template med hvad dertil hører og så gik det galt.

Når jeg går ind på siden og ikke er logget ind, så kan jeg se templaten ligge der, men midt på skærmen står der "page not found" og forummet virker ikke, så det har jeg deaktiveret igen.

Forummet er til for det voksne publikum, der ønsker at mingle med andre voksne over hele verden og jeg er sikker på, at det vil blive en succes. Dette ved jeg, da jeg endnu ikke har gjort noget for at markedsføre sitet, men der er brugere, som allerede har oprettet profiler derinde. Det er jo ikke så godt, når der er fejl og sitet ikke er 100% brugbart samt ikke helt lever op til de retnings linjer, som skal overholdes.

Har du solid erfaring med Dolphin 7, så er det måske dig, jeg søger. Jeg vil gerne indlede et fast samarbejde med en der kan varetage vedligeholdelse, opdateringer o.l. på sitet. 

For yderliger information send mig venligst en pb samt links til website(s), du har lavet med Dolphin 7.

Mvh

Heidi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)