Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IMPORT FRA KINA - Hvordan & Hvorledes

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder bare et dansk speditionsfirma:

Blue Water, DSV, K + N, Prime Cargo, Geodis Wilson, DHL, Schenker osv....

Hvis det bliver for langhåret så send mig en PM så kan jeg hjælpe dig med at formulere din forespørgsel.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)
Jeg er nystartet med Voteshop.dk, der også forhandler tøj og tilbehør fra Kina og andre lande, deriblandt Italien, England, Tysk, Rusland og listen er længere.

Men lige til Kina, som jeg startede ud med. Her betød det nogle måneder med klar lægning af forhandlerne, så jeg havde en indsigt i deres produkter og pålidlighed. Herpå kunne jeg så begynde at forhandle priser med dem, og som en del af dette krævede jeg at få tilsendt og gør jeg stadig, nogle prøve eksempler. Hvis de ikke er interesseret i dette er de ikke seriøse nok og  i skal gå videre.

Har i nogle spørgsmål er i velkommen til at kontakte mig på pm ;) 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jess Vinsteen,

Tillykke med dit nystartede webshop, håber det bedste for dig :)

Vi undersøger også producenterne, men det er nærmest umuligt at få indblik i virksomheden og dets produkter. Det eneste vi kan forholde os til er deres billeder af produkter.

Er det noget gratis de vil sende prøve eksempel eller vil de have penge for hver prøve eksempel. Det kan nemlig være lidt dyrt i længden at kræve prøve eksempel fra hver leverandør. Men på den anden side vil det også være en omkostlig affærre hvis man laver en stor bestilling uden prøver og at det viser sig at være dårlig kvalitet.. Så der skal nogle overvejelser til før man rigtig begynder at importere..

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jess,

Jamen vareprøver er da umiddelbart en god måde at vurdere en kvalitet på, og vil de slet ikke sende en, er jeg helt enig med dig MEN!

Der er en del svindel med vareprøver fra Kina. Som eksempel fra egen krop bestilte vi engang et teknisk produkt/emne hos en kinesisk leverandør, der kom også en super vareprøve fra virksomheden, desværre havde de fået produceret i Tyskland i meget høj kvalitet. Vi afslutteede så ordren og fik leveret nogle produkter der var helt ubrugelige i vores produkter. Den slags svindel er der desværre en del af.

Hvad gør man så?

Jeg ville personligt bede om en trade reference i EU eller USA jeg kunne kontakte for at få oplysninger om samarbejdet med denne leverandør, vil de ikke det ville jeg også holde fingrene væk... selvfølgelig alt efter om det junk til 2 kroner eller dyre produkter... På den måde får du en indikation af hvordan de er at arbejde sammen med og kvalitet m.m.... man behøver nemlig ikke lave alle begynder fejl som andre også har lavet Wink

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:
Er det noget gratis de vil sende prøve eksempel eller vil de have penge for hver prøve eksempel. Det kan nemlig være lidt dyrt i længden at kræve prøve eksempel fra hver leverandør.

Der er ikke meget der er gratis i Kina Wink

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Exportinnovation,

Er det alle virksomheder som har Trade reference i Kina ? Eller er det kun dem som har et samarbejde omkring denne ?

Så selvom man importerer vareprøver, skal man så stadigvæk betale for stykket + fragt ? Det vil nok komme til at koste meget . Netop fordi det er kun 1 stk , og fragten vil også ligge højt..

Men det vist det eneste optimale måde på den længere sigt, da man så sikrer at varerne er gode.. h

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke alle, men hvis vi tager udgangspun kt i de mange gange de har film på Alibaba hvor de sælger til hele cerden, er det jo lidt besynderligt hvis de ikke har en reference du kan kontakte.

Reference er lidt en "fælde" så du kan teste dem...

Kun dine leverandører ved hvad de vil kræve, men gratis vareprøver er vist sjældne... så ja det vil blive dyrt.

Det vil også blive rigtig dyrt at få den forkerte leverandør eller forkerte produkter.... Så her er vi ude i en klassik trade-off hvad skal jeg give for at få lidt sikkerhed...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Exportinnovation,

Vi har nu kontaktet et par producenter i Kina, og når vi efterspørger efter Trade Reference får vi generelt dette svar:

sorry, we can not show the clients information to others

but as you can see, we are gold supplier on alibaba

Kan de virkelig tillade sig ikke at oplyse reference, gemmer de noget , eller er det deres princip og arbejdsmoral ?

Er det nok med at de er "Supplier On Alibaba" ? kan man 100% stole på dem når de er det.. ?

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja selvfølgelig kan de det, bestemmner de selv, men folk der er så kommercielt firkantede og ikke vil handle/sælge, gad jeg slet ikke arbejde med, men det kan jo være meget forskelligt fra leverandør til leverandør hvad man skal/vil finde sig i.

Gold Supplier er ikke noget kvalitet i sig selv i min verden, men det bare mig, jeg ville afsikre mig på mine vilkår, og ikke dem en leverandør gerne vil påtvinge mig...

Så spørg dem om de har en agent du kan handle med..... hvis de udråber sig (som mange på alibaba) med salg til hele verden, har de jo nok en agent du kan handle med i stedet??? Har de ikke det er der jo nok ikke så meget om reklamen, hvad er så det næste der ikke passer....

Jeg er ikke specielt negativ over Alibaba (bruger det selv), ud over jeg synes i skal sikre jer bedst muligt... men brug jeres sunde fornuft...

Ellers prøv at bruge: Wenyan som er aktiv herinde (klik på hendes navn)

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

onelo:
Kan de virkelig tillade sig ikke at oplyse reference, gemmer de noget , eller er det deres princip og arbejdsmoral ?

Det er sjældent virksomheder ønsker at reklamere med, at de får deres dyre mærkevarer lavet i Kina, så de har i de fleste tilfælde en eller anden klausul i deres kontrakter.

Men lyder mærkeligt alligevel, at de ikke kan oplyse blot en enkel lille firma i EU eller USA.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)