Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAT TastSelv Erhverv & Mac

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Henrik Koudahl:
Pointen er jo netop at SKAT ikke kan håndtere de mest almindelige browsere

Firefox og Internet Explorer går jo fint, så det er to muligheder. Hvor mange vil du have? Hvad definerer "de mest almindelige" og hvor mange browsere mener du, de skal dække?

I stedet for at være så fokuseret på " jeg vil ikke bruge", så brug det, der virker.

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm..underlig indstilling.

Når det offentlige forlanger, at de digitale løsninger skal bruges, skal lortet(sorry)fandme virke!

I vore dage er der ikke tid tid at eksperimentere med flere browsere.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Frederiksen:
Firefox og Internet Explorer går jo fint, så det er to muligheder. Hvor mange vil du have? Hvad definerer "de mest almindelige" og hvor mange browsere mener du, de skal dække?

Den nyeste version af Firefox virker IKKE med nemID på Mac :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Maria Frederiksen:
Firefox og Internet Explorer går jo fint, så det er to muligheder. Hvor mange vil du have? Hvad definerer "de mest almindelige" og hvor mange browsere mener du, de skal dække?

Det kan jo godt være det ikke er et problem i dine øjne - men for en ordens skyld NEJ virk.dk kører IKKE med Internet explorer (som vist er ret almindelig) eller med Google - og firefox virker pt ja - men ikke på mac - det er heller ikke altid samme browser som duer på skat.dk og på virk.dk - så alt for tungt er det.

Det er virksomheder og deres medarbejdere der skaber ALLE penge som kan bruges til ældre og børnehaver - skaber vort bruttonational produkt - og de lider under gamle systemer der kører langsomt, er opbygget som man gjorde for 15 år siden - OG browsere som på skift ikke virker. I virkligheden er det jo ikke et alternativ - at tage pengene fra skats systemer og gi dem til børnehaver - mon ikke du selv kan se det bare lidt - begge dele skal fungere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det er heller ikke altid samme browser som duer på skat.dk og på virk.dk

Jeg kommer i mange virksomheder og INGEN har de problemer, du nævner. Der bliver indberettet løn og moms fuldstændigt problemfrit - men det er jo også bare almindelige virksomheder og ikke iværksættere.

Udvikling af hjemmesider koster penge, og jo flere browsere, det skal understøtte, jo flere penge. De penge må kunne bruges bedre - især når der findes løsninger, der virker.

Mvh Maria

 

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, hvor jeg irriteret mig over netop det problem mange gange. Har selv fået Mac og har været nødt til at have min gamle PC stående med IE8 på bare for at kunne bruge tastselv på Skat. Det er simpelthen bare for ringe.

Ifølge statistikkerne er der under 30% der bruger Internet Explorer, så problemet bliver da kun størrer for dem i fremtiden. Samtidigmed mange går væk fra stationære og bærbare og skifter dem ud med iPad og tablets, som mig bekendt ikke virker ret godt sammen med NemID, i hvert fald ikke på min iPad.

Man kan da heldigvis sætte IE9 til at køre IE8 tilstand, og via en hjemmeside tvinge IE9 til at vise siden som var det en IE8 browser, men det er ikke holdbart i længden må man sige.

Øv!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De gange jeg har haft problemer har jeg haft ringet til dem og så har de givet mig muligheden for at logge ind på det gamle tast selv med en signaturkode.

Så kan man godt med mac : -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, men det virker bare ikke så super fremtidssikret :)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:
Ifølge statistikkerne er der under 30% der bruger Internet Explorer,

Når man kaster om sig med tal, så må man gerne dokumentere dem - eller bruge de rigtige :)

IE bruges af et godt stykke over 50% på de toneangivende danske hjemmesider (december 2011):
http://fdim.dk/Statistik/teknik/browserbarometer

Tallet er noget lavere hos Amino, men det er stadig et pænt stykke over 30%.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Maria Frederiksen:

Jeg kommer i mange virksomheder og INGEN har de problemer, du nævner. Der bliver indberettet løn og moms fuldstændigt problemfrit - men det er jo også bare almindelige virksomheder og ikke iværksættere.


Udvikling af hjemmesider koster penge, og jo flere browsere, det skal understøtte, jo flere penge. De penge må kunne bruges bedre - især når der findes løsninger, der virker.


Mvh Maria


 



Umiddelbart vil jeg sige det koster en del flere penge at lave en webløsning der kun virker med ældre IE-versioner, end en der virker med alle. Det er mig en gåde hvordan de har formået at lave er system som Chrome ikke virker med - der skal VIRKELIG meget til, da den ellers normalt sluger alt råt.

Men hvad ved jeg, jeg er jo bare studerende... ;)
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)