Jeg ved ikke om dette er rette sted vedr. mit emne :-) Jeg ville bare sige, at jeg har for sjov i weekenden oprettet to forums på Facebook (gruppe + side) house of Denmark + Trance of Denmark Jeg oprettede det for sjov pga. jeg ikke kunne finde et unikt forum fx. med house musik på en dansk FB gruppe el. side. Så derfor oprettede jeg gruppen/siden. Min tanke var/er, at samle alle genre under et tag og lave et forum for alle interesserede (djz, private, pladeselskaber, producere osv). Det samme gjorde jeg med Trance of Denmark, som er et forum for alle, der elsker trance miljøet (alle genre her under). Nu har det vist sig, at folk strømmer ind i grupperne og på siderne pga. der intet fandtes i forvejen??? Mit egentlige spørgsmål er nu.. hvad kan noget sådan mon føre til/bruges til såfremt det bliver vildt populært og med mange brugere?? Jeg har også i samme dur for sjov lavet (afterparty CPH, Afterparty New York, Lille fredag i KBH., Fiskeopskrifter, ungdomsfester og Copenhagen Fashion Week *the exclusive guest list*). Alle med fællesnævner, at folk strømmer, der ind :-) På nær lige "afterparty new york", men det er nok fordi folk stadig sover der ovre :-) Kom med dine kommentarer Mvh. Sander Pennerup |
Vedr. house of Denmark + Trance of Denmark på Facebook
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
2 Man ska være plusser for at poste disse tilbud. |
hvilke tilbud er det så ? og hvad er plusser? |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)