Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email til MMS med billede

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg har et par overvågningskamera siddende, de kan sende en email med billedehvis der er noget bevægelse, men jeg ville gerne have en MMS med det billede som det tager, Jeg har derfor kigget rundt på nettet efter sms gateways. programmer som kan det, men syntes ikke lige jeg har fundet noget jeg er helt sikker på.

Håber derfor i kan hjælpe mig med at finde en løsning hvor som i store træk går ud på at jeg skal have en email med billede send til en telefon som mms.

på forhånd tak for hjælpen.

MVH Allan

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:23

Vil du bare have at alt bliver videresendt som en mms? altså alle emails der sendes med vedhæftet billede skal sendes videre til ét nummer? Det kan sagtens klares - men tror der er en billigere løsning for dig.

Få en tlf (smartphone) der kan downloade emails. og få en datapakke på 1gb om måneden. Så kan du opsætte én konto på din tlf og dermed modtage billedet derpå.

MMS koster ca 2-2.5kr at sende pr. stk.. det kan godt gå hen og blive RET dyrt hvis du samtidigt skal have udviklet noget. Ved hjælp af en smartphone(som du måske allerede har?) og en datapakke, så har du en billig løsning ved hånden.

hvis du fortsat er interesseret i en MMS løsning, så skriv endelig en privat besked, så tager vi den derfra.. 

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 21:35
Hej Allan

Jeg kan godt hjælpe dig med sådan en løsning.

Du er velkommen til at maile mig på mail@smsgateway.dk eller SMS gateway til 1272 og jeg ringer dig op. Så kan vi tage en snak om det ;)

Mvh
Jacob V.Ossipoff
SMSgateway.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere