Jeg venter når som helt min andet barn og er derfor så heldig at være på barsel. Jeg ved, at hvis jeg ikke har noget fornuftigt at lave ud over babyen, bliver jeg sindsyg og tænkte at det kunne være en mulighed at arbejde hjemmefra for andre. Jeg indrømmer blank, at jeg ikke har sat mig ind i arbejdsreglerne omkring ekstra arbejde og barsel endnu, da jeg lige skal finde et job først. Min plan er at finde noget der kan gøres hjemmefra, så jeg selv kan planlægge hvornår på dagen/aften det skal gøres. Udmiddelbart ser jeg helst at det er som ansat, men der kan være visse udfordinger i forbindelse med at jeg er på barsel og tænkte det kunne være som selvstændig og derved få mit eget cvr nummer eller som konsulent og derved som b-indkomst - det skal jeg nok sætte mig godt ind i. Det store reglrytteri sætter jeg mig ind i hvis der er et job til mig. Har du en idé til hvad jeg kan lave hjemmefra eller har du noget til mig? Når jeg ikke er på barsel rådgiver jeg i løn - kan ikke de ca 800 overenskomster der er I danmark, så ingen specifik overenskomstspørgsmål :-) Jeg bogførte for ca 10 år siden, så der er jeg nok lidt rusten, men det er nok som at at cykle - det kommer hurtigt så snart man kommer op på hesten igen. Jeg er superbruger af DataLøn og har stort kendsakb til LønService |
Arbejd hjemmefra
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Hvis du vil arbejde så kan det kun lade sig fre ved at være på orlov uden løn og barselsdagpenge, så må man godt arbejde. |
Men man kan vel sidde og hygge sig med at oprette nogle hjemmesider og putte indhold på dem til senere. Altså måske kigge på lidt affiliate marketing hvis det kunne holde dig fra at blive semisindssyg :) |
hej. Hvis du gerne vil arbejde hjemmefra og tjene deltis penge og måske senere henne få en god indkomst. Kan du tjekke denne side: www.team-hjemmefra.dk og hvis det er interessant kan du sende en mail til: jc17@live.dk, så skal jeg nok hjælpe med ansøgning osv. :) |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)