Hej Amino, hvorfor er denne slettet ?? |
Den overtrådte sikkert nogle regler.. Har du modtaget en mail med forklaring eller var det måske indlysende?
Den overtrådte sikkert nogle regler.. Har du modtaget en mail med forklaring eller var det måske indlysende? |
Klassikeren er hvis det har været en salgsannonce og du ikke er plus medlem. |
Jeg kan ikke rigtigt forstå det.. Vi gjorder reklame for vores koncept www.akut-sprut.dk .. Det har vi tidligere gjort uden at der er sket noget |
Så lyder det som om, at du bare har været heldig tidligere dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk
Hej Branislav, Præcis. "Gøre opmærksom på" er det, nogle vil kalde at markedsføre eller reklame for. Det kræver Amino Plus medlemsskab af benytte Amino til det. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Jeg kan se at der er to som har skrevet på tråden, men som jeg ikke kan få lov at svare da jeg ikke kan se hvem de er .. Kan i oplyse mig det , så kan jeg tage fat i dem ? |
Hej Branislav Ligesom du sikkert rigtig gerne vil tjene penge på din virksomhed, vil vi også rigtig gerne tjene penge på vores, en af måderne vi gør det på er ved at vores brugere køber Amino Plus. Rigtig mange ting på Amino er gratis, men hvis du gerne vil tjene penge ved at markedsføre dig på Amino, tager vi også en lille portion penge for det. Hvis du køber Amino Plus skal jeg nok genskabe din tråd så du har mulighed for at komme i kontakt med de to sidste der har skrevet i tråden. Morten |
På tide at skifte ejendomsadministration? - Få 3 tilbud her