Jeg har haft lyst til at lave noget video af udskiftning af forruder og sideruder som jeg vil sætte op på rudefix.dk jeg kan ikke helt få fingeren ud :-) så jeg håber at svaret på mit spørgsmål kan bidrage til lidt motivation.
er google mere interesseret i at præsentere en side med film på end en uden (hvis man antager at det to eks konkurrende sider i googles dynamiske søgning)?
Kan man gøre noget forkert så filmen ikke giver den potentielle effekt såfremt ovenstående er korrekt :-)
Google kan li næsten alt hvad du kan forstille dig :) vi har lavet en side med gå i byen billeder hvor det faktisk ikke er nogen tekst på eller andet end billeder og alle sammen uden alt tag eller anden beskrivelse og vores side her fået nogle rigtig gode placeringer i google det skal siges det er mange 1000 billeder vi snakker om :)
Jeg kunne også tilføje.. Der kan også være noget tillidsvækkende ved at have nogle rudefolk som faktisk findes og som faktisk kan prale (på film) af at de faktisk skifter ruder for andre -selv hvis bilen i filmen skulle være ens egen.
super med indput og lad mig endelig høre flere positiver som der måtte være ved at sætte en film op på ens side.. jeg kunne eks godt tænke mig at vide om det er bedst at have den liggende på egen server eller vimio mfl. eller om formatet skal være .mov eller andet??
Super tak for svarene :-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Det er en god idé at lægge den ud på Youtube - da den ejes af Google og det derfor har en positiv indvirkning på din søgemaskineoptimering. Men brug også andre sider, såsom Vimeo mfl. (husk bare at skrive en unik beskrivelse til dem alle.