I virkeligheden bare en strøtanke. Jeg ser ikke nogen EL/Radio Baggrund på din profil og du kigger nu på indkøb af en anseelig kaliber. Jeg kender heller intet til din økonomi - MEN hvis jeg skulle købe elektronik for xx mio USD ville Jeg købe en virksomhed til at skrive et udbudsmateriale OG finde leverandører. Det kunne måske koste 5-50.000 USD ( skud) men ville tjene sig hjem i bedre pris og kvalitet. En elektronikvirksomhed med speciale i produktkudvikling uden egen produktion kunne løse opgaven. Jeg tænker bare at de beløbsstørrelser kræver nogle personer med dybt domæne kendskab, så du ikke brænder fingrene. Måske kræver det også nogle investorer som netop har domæne kednskabet |
Hej igen,
Jeg har ikke fået opdateret min profil herinde siden mit sidste foretagende. Jeg har forhandlet frem og tilbage med den leverandør jeg har brugt hidtil, og du har ret i at i den mængde har jeg er stærkere fundament i forhandlingsprocessen. Jeg har fået en udemærket aftale hjem med dem, i tilfælde af systemet bliver fuldendt.
Tusind tak for hjælpen. Jeg sætter virkelig pris på den tid du har brugt.
De bedste hilsner
Emil