Du må også gerne lave noget reklame for dig selv på denne side :) |
Hej Dennis! Jeg takker for dit indlæg. Vil helt sikkert prøve at bruge gaming.dk :-)
Og ja min by har internet café, så det er bare super.
Du må også gerne lave noget reklame for dig selv på denne side :) |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Hej Dennis! Jeg takker for dit indlæg. Vil helt sikkert prøve at bruge gaming.dk :-) Og ja min by har internet café, så det er bare super. |
få første de social logoer på siden oprette disse sider facebook , google plus især de 2 og er også en god ide. få indhold resten af siden ,der kun noget på forsiden og tekst er vigtigt for søgeord optimering videoer ville også være noget der kunne bruges på siden , det gør siden mere seriøst og det er der godt at dele på de social medier og desuden kan man få video links på google vis man er heldig . billige server ordbog kunne være fordel på siden opbyg lige som amino.dk wiki siden start ud på den side med h1 omkring kerne ordret og hver gang kerne ordret nævnes linker du hen til den side der omhandler dette emme, det styrker den interne links struktur på siden og er vigtigt i søgeord optimering jeg kan slet ikke se kontakt side det ville jeg også lave det gør siden mere seriøs lidt ekstra tips her http://www.amino.dk/forums/t/147608.aspx?#996877 |