Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til trafik på hjemmeside + feedback.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer. :-)

Jeg har lige fået stablet en hjemmeside på benene som hedder www.billigeservere.dk

Jeg mangler at indsætte nogle tabeller med udbydere, priser osv. så den er ikke helt færdig endnu.

Jeg skal selvfølgelig have en masse trafik på hjemmesiden, men jeg aner absolut ingenting om hvordan jeg får traffik. Derfor kunne jeg godt bruge en hjælpende hånd. :-)

Derudover vil jeg gerne have et feedback på hjemmesiden om hvad der kunne laves bedre osv. 

I kan læse om siden på forsiden www.billigeservere.dk

Jeg har tænkt mig at det foregår sådan at for hver person der køber igennem min side får jeg % af salget. Affiliate.

Håber i kommer med en masse glade kommentarer og noget konstruktiv kritik. 

Fortsat god dag. Mvh Mikkel Thomhav

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Skrevet kl. 18:12

Aner ikke hvad det er Big Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:17

Mikkel Thomhav:
Aner ikke hvad det er Big Smile

Kort fortalt. Desto flere links der ligger på nettet, som henviser til din side, jo bedre!

Linket i min signatur henviser til min og min partners side hvor vi sælger piercingsmykker, det samme kunne du gøre med et link der peger på din side ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:10

Hej

Vi kan da godt hjalpe dig lidt pa vej

Lige nu soger vi folk der vil vare med til at teste et nyt system til at holde oje med backlinks
og i forsoget indgar 5 gratis backlinks
er det noget for dig ma du gerne kontakte mig

enten pa skype eller mail

skype  dk121doc
mail  tjenester@tjenester.dk

Billige seo pakker

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 19:15

Hej Mikkel.

Jeg vælger at kommentere lidt på dit design på siden ;-) 

Dejligt! ;-) Det er beroligende at se på siden, der er ikke noget der ligesom gør mig forvirret. Nu kan jeg så se, at det ikke er dig der har lavet designet men, bulldesign ;-) 

Udover det, så synes jeg det er en fin side. :-) 

Jeg vil lade nogle andre om trafikken til din hjemmeside. Dog så er det linkbuilding du skal have gang i. Søgemaskineoptimering er det overordnet - læs om det ved, at søge på Google :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Dec 11
Skrevet kl. 19:43

Hej Sebastian. Tak for feedback!

Og det var nu ikke meningen i skulle forstå at det var MIG der havde lavet siden!

Det er selvfølgelig www.bulldesign.dk der har klaret det hele. Super flinke iøvrigt.

Mvh Mikkel Thomhav

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:50

Held og lykke. Det marked er svært at komme ind på, da de store dominerer det rimelig meget. Du skal have noget markedsføring i gang. Start i det små og så udbyg det, det kan jo være du til sidst kan sponsorerer hold, som fx. Speedgaming. :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 19:57

hej Mikkel

Fin side du har fået dig. Du kunne måske gå ind på gaming.dk og skrive lidt om det din side kan tilbyde. Kunne se der var en køb/salg forum, som nok godt kunne bruges.

Måske kunne du få lov at reklamere lidt for din side, hvis din by har en internetcafe. Der er der tit nogle der spiller spil som CS og kan da huske et par af mine venner fik lov at sætte et par sedler op.

for at det ikke udelukkede skal handle om salg, så kunne du måske oprette en side med gode råd og triks for nybegyndere/veteraner. Så er der også noget indhold man kan komme efter. Målgruppen bliver rimelig snæver hvis det kun er dem der søger en billig server. Kan jo være dem der læste dine gode råd om et par år, gerne ville investere i en server.

var lige hvad jeg havde af tanker.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)