Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal de betale ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside er pt nede og dække Vm kvalen i floorball. I den forbindelse har vi en del nyheder, og vi har lige opdaget at en anden side har brugt en af vores nyheder ret uhæmmet.

Vores nyhed

http://www.sport45.dk/news.php?readmore=1236

deres nyhed

http://www.kanalfrederikshavn.dk/vis/nyhed/fem-frederikshavnere-ydmyget-paa-landsholdet/

De har brugt vores tekst og tilføjet få linjer.

Hvad er det normale her, jeg har brugt en hel del penge på at sende et hold af sted og dække VM kvalen og jeg gider da ikek folk bare bruger mine nyheder uden at have fået lov eller citere min side, andet end at de skriver som om min skribent arbejder for dem.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:19

Tillykke kan man sige til dig ( du ender med at få en pæn portion penge ud af det der ). Du kan roligt sende dem en regning på det der. De har stjålet dine / jeres tekster.

Dokumenter med screenshots som du selvfølgelig skal gemme.

Fandt et link som forklare hvordan nogen kører sådan nogle sager: http://www.amino.dk/forums/t/107551.aspx

Generelt det samme du skal bruge.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 00:18

Jeg ved ikke?
Du står nævnt som kilde i toppen af deres artikel (sammen med dem)
03.02.2012 | Af: Christian Birch og Kanal Frederikshavn

I har ikke et samarbejde??

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 01:49

Jeg har intet sammenarbejde med dem, og jeg står ikke nævnt men ham der har skrevet den står nævnt, men det er min side.

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal i alle fald sikre dig at ham der har skrevet det ikke har en løs saftale ved siden af. Det må han jo ikke ha, men det kan jo være afgørende for hvem du skal gå efter

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 11:12

Du skal i alle fald sikre dig at ham der har skrevet det ikke har en løs saftale ved siden af. Det må han jo ikke ha, men det kan jo være afgørende for hvem du skal gå efter

også min tanke! Som jeg kender floorballsporten, så er det en lille lukket kreds, hvor alle kender alle, og det ville derfor ikke overraske mig om skribenten har snakket med dem der har skrevet den anden tekst.

Iøvrigt er det vel positivt at historien om floorballlandsholdet når ud til så mange som overhovedet muligt. 

Er det ikke en del af meningen med din portal? :-)

Og så lige et lille opklarende spørgsmål til sidst. Hvorfor hedder dit site sport45.dk når det hovedsagligt er floorball du skriver om. Mig bekendt spiller man 3 x 20 minutter i floorball, og jeg kan ikke lade være med at tænke en fodboldhalvleg når jeg ser dit domænenavn?

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 15:03

Først. han har ikke en løs aftale ;)

Dernæst, jeg ville med glæde have hjulpet med at de kunne bruge mine artikler, HVIS de havde spurgt og måske kreditere min side. Det er ikke en helt billig tur at tage til tyskland og dække et VM med 3 mand, og jeg bliver ærlig talt lidt muggen over de blot stjæler fra min side uden at spørge eller i det mindre kreditere SPORT45.

Til sidst så hedder siden SPORT45 fordi 45 er Danmarks lande kode, og siden måske med tiden kommer til at dække andre små sportsgrene i Danmark.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:15

Cookie:

Det altid den samme han skal gå efter... ejeren af siden, hvor kopi indholdet ligger! 

Anders Bruun Rasmussen:

Iøvrigt er det vel positivt at historien om floorballlandsholdet når ud til så mange som overhovedet muligt. 

Er det ikke en del af meningen med din portal? :-)

Ahhh come on Anders, det er sgu da den tyndeste begrundelse for at skulle acceptere at andre stjæler hans indhold. 

Kontakt dem og sig de skal fjerne det inden 24 timer, og gør de ikke det, må du sende en advokat eller en regning efter dem. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:00

Boysen:
Det altid den samme han skal gå efter... ejeren af siden, hvor kopi indholdet ligger! 
Hvis ejeren af siden med kopiindholdet - som jo skriver navnet på skribenten som reference har en aftale med ham om at han må bruge det - så har han vel ikke nødvendigvis gjort noget galt? Der findes da givet journalister som er udsendt og som sælger deres historier til flere forskellige aviser. Det er klart, at den udsendte som jeg forstår det her, ikke har haft ret til at sælge eller videregive historien men har været udsendt som lønnet medarbejder, men efter som siden der bringer det, helt klart skiver "journalistens" navn som kilde,  så ville jeg stadigt lige checke at denne ikke, ud over at ha fået penge for at levere arbejde til vor opdragsgiver, lige havde givet sin historie frit til den anden side også - måske mod et lille bidrag.

Det kan godt være man har en vis pligt til at kontrollere om den der giver en historie til en også har rettigheden, men har de fået den helt frit af den der har selv har skrevet den, så tror jeg det kan være en sag mellem journalisten og den der har betalt løn og rejse i første omgang?

Det kan da ikke skade at høre jounalisten, så man er stensikker inden man kaster om sig med advokat penge

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:05

Boysen:
Ahhh come on Anders, det er sgu da den tyndeste begrundelse for at skulle acceptere at andre stjæler hans indhold. 

I en sportsgren der hungre efter at blive mere kendt i den brede befolkning er det vel ikke et dårligt argument.

MANGE danskere tror stadig at floorball er noget med nogle blinde der ligger og roder rundt på gulvet efter en bold med en klokke i...  :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)