Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jobansøgning - fritidsjob i en butik Nordjylland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dronninglund
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit navn Niklas. Jeg er 18 år og kommer fra Hjallerup. Jeg søger et fritidsjob i en butik. Jeg vil meget gerne arbejde i en tøj eller sportsforretning. Jeg er studerer til daglig på HHX, på andet år. I min fritid spiller jeg fodbold i AaB og er sammen med venner.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så må du have skulderen på døren i samtlige tøj- og sportsforretninger i Hjallerup og Aalborg.

Gå ind.
Spørg efter indehaveren.
Sig, at du søger et job.

En butiksindehaver har brug for at vide, om du kan sælge noget.
Hvis du kan sælge dig selv, kan han se, at du mener det.
Hvis du kun tør skrive på et inetenetforum, at du gerne vil have et job, vil han tro, at du er sky og nevøs, og det er ikke egenskaber, der tæller på plussiden i en butik.

Så ud i virkeliheden med dig.

Besøg fem butikker på mandag og skriv her i tråden, hvordan det gik.
Hvis du ikke får job ud af det, så er vi klar med gode råd til, hvad du kan gøre bedre.

Bare klø på - der er butikker nok at tage af.

Venlig hilsen

Hans

Fra Dronninglund
Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:02

Hej igen.

Jeg vil lige starte med at sige at det var min kammerat der skrev forrige indlæg og at han måske ikke fik det hele med :)

På baggrund af at han mangler et arbejde og at jeg ved han har lagt stor vægt i at finde noget, gav jeg ham lov til at skrive et indlæg fra min bruger af her på amino, da jeg ved at i altid er behjælpelige :)

Og Hans, det er fuldstændigt rigtigt at man skal ud og opsøge sin kommende arbejdsplads og vise noget initiativ. Og derfor skulle vi nok lige have sneget ind i forrige besked, at han rent faktisk har besøgt 13 forskellige firma'ere og butikker i Aalborg området, og blandt andet været til samtale med alm. brand og flere andre. :)

Men hvis der nogle der kender en som kender en som kender... der godt kunne bruge en ansat eller en som har nogle gode råd vil det blive højt værdsat. 

Mvh. Mads Larsen

- Fortsat god weekend :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:19

Så ta'r han bare 10 mere om dagen de i næste uge. Derefter starter han forfra med de samme 63 butikker igen. På et tidspunkt vil én eller anden falde for hans ihærdighed.

I mellemtiden læser han Rolf Høgehs ekspertblog fra ende til anden og alt andet, han kan finde om salg her på siden, på andre sider og på biblioteket.

Hvis jeg skulle råde de butiksindehavere jeg kender i valget af unge medarbejdere, ville jeg råde dem til at vælge én, som kommer af sig selv, frem for én, der kender én, der kender én.

Derfor må han bare klø på. Det er i øvrigt hammergod salgstræning.

Venlig hilsen,

Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)