nu har jeg brugt hele aftenen på at rode med wordpres... det siges at skulle være for folk som mig,,,, uden teknisk snilde..jeg fatter hat af det derinde.... har lige fået en header op.. og lavet sider,, men de står helt tosset.. layout muligheder synes jeg ikke der er meget af... men så ser jeg jo de sider der er lavet med wp... mega flotte.... er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at lave en fin side der duer til SEO. er virkelig på den,, giver gerne admin adgang til en der kan få mig på rette spor |
I would love to help you out with this and have many references especially from people here on a Amino.dk
Please take a look at what my client say here: http://www.your-virtual-ninja.com/testimonials
I am happy to give you 20 min of my time so we can discuss whether or not I can help you (I'm sure I can, I have a large team and we can build small simple sites very quickly and affordably)
In fact we have started building one and am almost finished after just 3 days work it is worth 5000
the prices range from 2500-25000DKK so I will need to talk with you to help you best,
If you're interested in having a talk over Skype please follow this link
I hope you have a wonderful day (I am based in Sweden but my business is based in Belize, so that means no Moms and affordable rates as my staff is spread all over the world, Philippines, UK, Sweden, Denmark, Romainia, Ukraine, South Africa, and the US)