Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DKK 59,- i fragt. Er det virkelig for meget?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Discover

Mange tak for tanken, men som sagt så står jeg ikke for pakkeomdelingen. Jeg gør brug af Dropshipping, så jeg er desværre bundet til at betale, hvad min leverandør kræver..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Vi kan helt sikkert hjælpe dig med din fragt....

Vi afhenter ved dig - leverer til dine kunder med dag/dag levering.

Vi har konkurrencdygtige priser 

Dig og dine kunder slipper for posthuse og pakkeshops m.m. -

Se evt. på www.danskpakkeomdeling.dk

Ellers skriv til info@danskpakkeomdeling.dk ( Skriv at det er gennem amino )

Dansk Pakke Omdeling

TLF: 70 200 277

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk Pakke Omdeling

Sig mig læser du overhovedet indlæget, eller klasker du bare tilbud ind hovedløst ?

Manden skriver jo at han ikke har behov for fragtløsning, da det er dropshipping - op til flere gange.

 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man ser de 59,- alene for fragten tror jeg mange bliver skræmt. Men hvis de 59 kroner derimod dækker alle de omkostninger du har i forbindelse med fragten, så er det selvfølgelig rimeligt nok.

Det ville være en ulempe hvis du skulle sænke fragtprisen så meget at kunderne ville købe hos dig, at det gik ud over din avance på dit salg.

Derimod ville det være et plus hvis du tilbød gratis fragt ved køb over XXX,- da det vil lokke dine kunder til lige at købe den sidste vare for at komme over den pris der giver gratis fragt.

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså vi tager ca 58 kr (8 euro), når en kunde køber et par solbriller hos os, og der har aldrig været klager... Vi kan tilgengæld også love dag til dag levering i det meste af DK, og dermed føler flere at servicen er helt i top...

Du skal dog være opmærksom på, at 30-60% falder fra i købet af en eller flere årsager. Det behøver nødvendigvis ik være pga din fragtpris. Der er mange ting, som kan spille ind...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)