Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DKK 59,- i fragt. Er det virkelig for meget?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har startet min egen webshop. www.kampgear.dk

Jeg har valgt at sætte min fragtomkostning til 59 kroner. Jeg kan se at flere har været inde og vælge et produkt. Er gået direkte til kurven (hvor fragten vises) og er derefter hoppet fra.

Jeg tror på, at det er fragten der skræmmer. Hvad synes I? Er 59 kroner i fragt virkelig nok til at skræmmer kunderne væk den dag i dag?

Mange af mine konkurrenter har dyre fragt end 59 kroner. En enkelt byder fri fragt over 500. Det gør jeg så ikke.

Mvh

Casper / Kampgear

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din fragt udgift? Hvis den er 59 kroner så er det ikke for dyrt. er den 49 - så er det for dyrt.

Men 49 er som regel noget folk synes er billigt. For det er jo kun en 50´er

men 59.. hold da op! det jo lige ved at nærme sig 100 kroner.. Dyrt.. eller sådan har jeg i hvert fald oplevet folk tænker :)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Om prisen er dyr, afhænger vel af varen der sælges.

Vi tager 100 i fragt for en SousVide Supreme - det svarer til vores omkostninger (emballage og fragt).

Vi har aldrig fået at vide det er for dyrt - og vi mærkede ingen stigning i salg da vi kørte en md med gratis fragt.

Afspejler din fragtpris din udgift - så skal kunderne nok bide på.

De fleste kunder ved jo godt at "gratis fragt" som regel ikke er gratis, men blot opkræves ved højere pris på varen.
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Se om du ikke kan ligge det over i prisen, så dine kunder altid får "gratis" fragt.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Kim - Mine fragtomkostninger er på 75 kroner. Så jeg taber i forvejen på det. Jeg er helt enig i at de 59 kroner er meget og lidt når den psykiske grænse, som gør at folk bliver skræmt.

@ Ronni - Jeg vil sige, at når en kunde kigger på et produkt til 29 kroner, så er 59 kroner jo voldsomt i fragt. Så jeg vil ikke sige, at alle mine produkter ligger ikke op til fragten. :)

@ RemyDK - Ja det tænkte jeg godt på! :) Det vil kræve et større regnestykke at få det på plads. Men det burde jeg sætte mig ned og få kigget på.

Mange tak for jeres feedback!

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo prøve at have en prøveperiode med gratis fragt og se hvad du får ud af det :)

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Bare min tanke - hvorfor er vi ikke ærlig og sige hvad fragten koster - alle ved( også kunder)  at det er ingen ting i verden som er gratis . Den fragt krig er hype af stor kæder som presser levrandøre til og snyde og presser kunder til og købe mere end nødvendige . Hvorfor ikke link til transportørns side og kunder kan se hvad det koster ? Hvis det koster 75 og du har en L**** aftale finde passende aftale og udgive din priser - de ville hjælpe blandt andet til og sætte benchmark og måske tiltræke transportør som er billigere.

Så en stor kæde med reklame `` køb for 500 og så er fragten GRATIS `hvad lever så dine transport firma af kammarat , hvad putter de i tanken ? Diesel er 12 kr /lt og lastbil når 5 km på denne - kan i se hvor kæden hakker -Ærlihed betaler sig og det sætter vi pris på . 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har også 59,- i fragt - gratis over dkk 1500,-

Nogle få hopper fra - sådan er det bare, og det er de helt små ordrer jeg ikke tjener noget på alligevel, så fred være med det.

Det er umuligt i billige produkter at "bage" fragten ind på små ordrer - på større går det , og det er vel dem du gerne vil have ikke ?

Så gå efter at give bedst mulig service til "de gode ordrer", og glem de små - de bliver alligevel aldrig tilfredse.

Når det så er sagt, er det muligt at lave nogle "pakkekøb" hvor du kan bage fragten ind.

Nogle kunder vil jo så gerne bedrages med "gratis fragt".

 

Fra hørsholm
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Fra  www.speciel-design.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Min erfaring med fragtpriser er at kunderne helst vil have det gratisSmile og det er jo lidt svært - personligt har jeg valgt en fragtpris på 25 kr men det kommer jo an på hvad du sælger ? og om det skal sendes som pakke eller brev. Jeg har valgt have en billig fragt og det har betydet en stigning i gennemførte handler.

 

www.speciel-design.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det være en ide at sende som maxibrev til mindre ordre. Så kan du give en fair fragtpris til kunder der ikke køber for så meget.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)