Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid er nye backlinks om at blive opdaget og give PR ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Jeg har tilmeldt mit site Ingenco2.dk, hvor man får nogle direkte PR 6 links fra 4 forskellige TLD's, men jeg linksne er ikke blevet opdaget og tilført PR til mit site endnu. Linket blev oprettet torsdag d. 26 januar fra ingenco2.dk.

Jeg oprettede samme dag en artikel med links til mit site og det er heller ikke blevet opdaget (det ville dog alligevel ikke give ekstra PR..)

Så mit spørgsmål lyder således: Hvor lang tid går der normalt før links bliver opdaget og tilfører PR ?

På udkig efter en ny damprenser ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:05

Hvis det er denne side du mener, så har Google sikkert allerede været forbi og dermed også opdaget dit link. Men du deler jo linkjuicen med rigtig mange andre, så du skal nok ikke regne med at det link skaber mirakler for dig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:19

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:17

marcp:
Så mit spørgsmål lyder således: Hvor lang tid går der normalt før links bliver opdaget og tilfører PR ?

Hvis linket er fra et vel indekseret og crawlet site: Mellem 30 sekunder og 5 minutter.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 04:29

Det kommer vel helt an på siden de ligger på. Her på Amino går der ikke så lang tid Smile

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 05:36

Hej

Google vil hurtigt give dig linkvardi for det men hvis det er en hojere pagerank du haber pa sker pagerank

opdateringer ikke omgaende

Billige seo pakker

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 05:48

Som opfølgning på Thomas Rosenstands helt korrekte indlæg, skal det måske uddybes at den Pagerank du ser i din toolbar ikke opdateres løbende, dvs du ser ikke den interne Pagerank Google bruger som en del af rankingen.

Google beregner løbende og hele tiden en meget præcis pagerank, som de bruger internt og nogle få gange om året bliver den synlige pagerank opdateret så du kan se den.

Den pagerank du ser i toolbaren er dog meget lidt præcis. Den er logaritmisk og stiger vist med omkring 8,5 gange pr. trin. Dvs eksempelvis to sider med pagerank 4 vil udadtil se ens ud i pagerank, men internt i Google kan der være en forskel på næsten 8,5 gange værdien.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)