Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yay! Min hjemmeside ligger nr. 7 på google!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos! for et stykke tid siden viste jeg siden for jer, og i var ret "konstruktive ;-)".

Men jeg har ikke gjort så meget andet end at prøve at lave mere, få lidt hjælp.

Intet seo, har kun sendt den ind til google, og nu ligger den som nummer 7, på søge ordet "Gaver til unge"!

www.gaver-til-unge.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:12

Tillykke med det.

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 23:35

Tillykke!

Lækkert med noget succes i Google. :-)

Ikke for at ødelægge det, men desværre for det keyword kun omkring 20 søgning per måned: http://www.diigo.com/item/image/1l0ix/qt74

Godt arbejde, find nogen keyword med lidt flere besøgende og bliv ved! Held og lykke!

Mvh

David Bograd 

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:03

tillykke med det er især godt gået når man tænker drenge siden går på en fejl side og der er ikke meget tekst på siden, det ser simpelthen super ud , det skal nok lykkes dig at få første pladsen på  gaver til unge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:05

Tillykke med det! :-)

Du har også en ret specifik URL!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra jFrederikshavn
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Home Page Pays Skrevet kl. 03:31

Du skal ikke hvile på lauerbærbladene. Du er kun på side 1 fordi din side er ny, så du kan roligt regne med den daler igen om et stykke tid hvis du ikke gør en indsats med dit indhold på siden.
Du har et godt domænenavn, men det er ikke nok og holder ikke i længden.

Det første du skal gøre og det skal du gøre NU, og så hurtigt du kan. Du har "broken links" på din side og det straffer Google kontant, så dem skal du have rettet inden Google-spideren kommer forbi næste gang og opdager det. Spideren bliver "irriteret" når den møder en blindgyde og skal bakke ;-)

Det næste du skal have rettet og som Google også straffer er hvis programmeringen ikke holder standarden og det gør din ikke. Der er rod i html'en.

Tillykke med din side. Det er ikke for at gøre dig ked af det.. tværtimod, bliv ved med at udvikle.
Har du overvejet at bruge WordPress? Google elsker WordPress. Du kan lade være med at bygge den med blogposts og kun oprette sider (pages) med en menu i toppen ligesom du har nu på din  side.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 04:27

Super fedt. Godt gået.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)