Jeg har de sidste par timer arbejdet på siden http://placebox.es, en service til web designere og andre som roder med HTML/css, og kunne egentlig godt tænke mig lidt feedback på manglende features. Servicen er simpel, f.eks. sidder du og arbejder på et nyt template design eller ligende, og skal lige bruge et par billed bokse for at illustrere at her er plads til reklamer. I stedet for at fikse noget i photoshop kan du sætte IMG sourcen til : Http://placebox.es/75, hvorefter der automatisk genereres en boks i 75x75 størrelse, med baggrundsfarve som skifter ved hver indlæsning af siden. Ovenstående er et simpelt eksempel. Der er mulighed for at ændre udseende og en da mulighed for at lave sin egen tekst, hvilket alt sammen er beskrevet på siden, i de dertil indrettede eksempler. Måske skal det lige siges at siden samt service er lavet fra bunden, og at den er skrevet på engelsk, en dansk version bliver lagt online imorgen hvis jeg kan finde et par minutter til at oversætte den. /Kenney |
Det er sg* et kanon initiativ,