Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udkig efter lejligheder til d. 1 juli - for tidligt eller for sent??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer Smile

Min kæreste og jeg har tænkt os at flytte til Viborg d. 1 juli og vi er så småt begyndt at kigge på lejligheder inde på nettet.

Vi overvejer at tage ud og se nogle af dem i næste uge eller først i vinterferien.

Mine spørgsmål er så:
* Er det for tidligt at tage ud og kigge på lejligheder når vi først skal flytte d. 1 Juli?
* Eller er det en god nok ting at være ude i god tid, hvis der nu er venteliste på og andet?
* Kan man godt reservere en lejlighed til d. 1 Juli, så man er sikker på at få den, hvis der ikke er venteliste på? og hvis ja, hvordan foregår det så?

Håber der er nogle der kan svare på mine spørgsmål Big Smile & hvis der er nogle som allerede bor i Viborg og kender nogle gode udlejere og hvem man helst ikke skal udleje ved, så sig endelig til Big Smile'

Mvh Mai Pedersen 

Fra Odense
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem der har lejligheder til udlejning der er ledige nu og her, får du mere end svært ved at få en lejekontrakt fra pr. 01.07.12.

Kommer der en der vil lege den før tager de selvfølgelig vedkommende, da det jo er en udgift hver måned lejemålet står tomt.

Så i mine øjne er du for tideligt ude...

JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)