|
Seriøst kom nu videre!! Trådstarter har fået svar på spørgsmål og så er den vel lukket. Giv den gas i biksen istedet! god arbejdslyst |
person som har givet minus ved udmærket gjort noget forkert , jeg ved flere har lidt problemer og jeg har dog også før jeg fik samme tur med minus, men nu har jeg dog afholdt mig fra at give karakter minus da jeg ved hvor hårdt nu det er blive trådt oven på
jeg kender ej grunden hvorfor kun bruges 1 stjerner eller 5 stjerner , men et er sikkert når det er sådan er det mere fordi det også mere eller mindre ven med den person og vil give et skuldre klap at du skal forsætte vis negative er det fordi du ønsker ikke person godt
normalt skulle det være ved maks minus være et totalt forkert svar der skrives, men man får maksimalt minus, ved måske der kun ingenting er forkert eller kun en lille uenighed ,der burde der gives 2 , 3 eller 4 stjerne, så man viser ok men kunne gøres bedre , efter hvor meget indlægget er forkert eller godt
i alt er det stjerner misforstået når det bruges som det bruges nu og ligger alt for meget op til debat for et maksimalt minus er hårdt at få især uden respons, for man ved person mener det er totalt forkert og nærmeste person angreb man har gjort , hvis ikke totalt misvisende forkert råd og nærmeste person angreb gjort burde gives de andre stjerner.
indtilvidere kan dette stjerner ikke bruges til noget her på amino.dk , de siger meget tit ikke hvor godt eller dårligt men fungere mere som et vennen klap eller et uvennen klap, hvorfor mennesker er sådan ved jeg ikke.
Bliv gratis medlem