|
Lyder fornuftigt!
Og det skulle slet ikke være et problem for mig, at gøre sådan. Elsker nye mennesker, og kan godt lide at være "offensiv"! Hmm..
Hvad med den "personlige del", med branding af "sig selv" (i gåseøjne!).
|
Lyder fornuftigt! |
Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network.
Personlig branding er et kæmpe emne. Kan du uddybe, hvad du tænker omkring det, så er det lettere at svare på? |
Jamen umiddelbart har jeg stor interesse indenfor området psykologi. Mere nøjagtig, så har jeg kompetencer inden for NLP, kropssprog, hvordan man kan selvrealisere sig selv, osv.! Mange af disse ting kan ligeledes vendes til "sælger"-momentet. Hvordan bliver du en god sælger? Hvordan henvender du dig til kunderne? Véd konkurrencen er hård på området, men nu ser jeg ikke "begrænsninger", men kigger kun på de ting jeg véd jeg kan. - Tobias |
Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network.
Det lyder som et interessant område for dig, Tobias. Hvis jeg skal lege videre med den tanke, så tænker jeg: Salgsekspert/Salgscoach for unge. Der er mange unge, der har store ambitioner. Nogle sidder med telefonsalg, men der er også et kæmpe marked for unge i butikkerne. Så du kan muligvis holde workshops og sådan for dem. Det er det, jeg umiddelbart kan trække ud af ærmet. Men det kræver naturligvis, at du kan overbevise deres chefer om, at du er den rette person for deres unge sælgere, fordi du kan tale med dem i øjenhøjde og har nogle faglige kvaliteter bl.a. |
Du har helt ret. Man kunne eventuelt lave forskellige "pakke-løsninger", som man kunne købe, alt efter hvad man gerne vil have ud af kurset. Eksempel: "Mersalgs-pakken". En workshop hvor man forsøger at få "dem på gulvet, til at sælge komplementerende varer, og derved skabe størst mulig profit. Men hvordan pokker kan man gøre det? Det er vel ikke blot at lave en PowerPoint, samt forsøge at lave noget "real-action" træning? Faktum er, at jeg har "undervist" før/været med til at stå for workshops i forbindelse med, det nu lukkede, TGO (thegame-online.dk). Hvad tænker du Casper? Er vildt glad for dine svar :-D - Tobias |
Jeg har ikke selv erfaring med at sælge workshops, men du kan jo kigge andre over skulderen i andre brancher og så spørge dem til råds. Du kan kigge dig omkring på Amino, der er en del, som tilbyder workshops inden for deres ekspertise-områder - eksempelvis Thomas Bigum og Rolf Høegh. Måske vil de hjælpe dig videre. Alternativt kan du deltage i workshops omkring salg eller andre emner - muligvis med relation til den niche, for at få nogle ideer til opbygningen af en eventuel workshop. Der er igen mange måder, at angribe det på, og jo mere erfaring og jo flere inputs, des bedre :) |
Okay, kanon. :-) Tak, Casper :-) |