Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om mit nye Dating-site

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så fed side du har fået lavet der :)

En enkelt ting som jeg følte mig generet af, var din røde farve. Jeg har meget svært ved at læse den og en af grundende er at jeg er farveblind. Den røde farve og din braggrund gør et eller andet, så den bliver utydelig og genere mine øjne. Så et lille råd, da jeg nok ikke er den eneste som har svært ved at læse den.

Jeg har også sendt dig en privat besked, hvor jeg har nogle spørgsmål til dig. Ser frem til at høre fra dig af :)

Med venlig hilsen
Danny 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:51

mere indhold der vises i google ligesom vises ved de flere andre dating sider 

de fleste har blog nyheder, der vises lidt hvad bruger har der 

der er flere social medier de fleste har google plus da dette betyder mere end facebook da google har lagt ind faktor hvordan din side placeres på google så det er med hurtigt sætte det på siden , så du ikke ryger bagud fra start af og overveje twitter på siden

udnyt google viser nu op til 70 tegn det er ikke udnyttet tæt ved lige nu

alle url næsten er engelsk dette ses især når klikker ud på google det vil forvirre bruger af siden danske url til dansk tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 18:42

Jeg vil forsøge at hurtigst muligt at få Google+ på siden :)

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 08:58

Så er der kommet google+ på siden også og den Røde skrift på forsiden er ændret til en anden farve.. :)

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:37

Ved sign up afslutter du med at anspore folk til at læse dine betingelser. Disse betingelser bør åbne i en ny fane. Jeg måtte gentage hele tilmeldings proceduren da jeg mistede de indtastede data ved at læse dem...

Ellers synes jeg det er en ret god side.

Held og lykke med sitet

Tilmeldt 1. Nov 11
Skrevet kl. 14:39

Tak fordi du siger det :) det vil jeg selvfølgelig få ændret..

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:03

SUper fed side..

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:50

Hej Festinat, Jeg kan godt lide dit site og syntes funktionaliteten virker meget godt, dog syntes jeg der er meget kaos i dit design, hvor jeg syntes elementerne ligger ustruktureret i forhold til hinanden.

Mvh 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 11:56

Jeg er lidt interesseret i noget info her.

Hvad gør din side speciel i forhold til andre Dating Sites, eller er det bare "endnu en" ?
Hvorfor skal folk vælge din Dating Site, frem for de mange andre?
Hvem er din målgruppe, af unge, ældre, ældst samt singler, skilte, "affærde" ?
Hvordan kan du sikre siden på gratis plan, at den ikke bliver misbrugt til andet end "Dating" ?

Grunden til jeg spørger så direkte er, fordi at statestikkerne siger, at   hvert 4 forhold fremkommer via Dating-sites, men kommer du til at være der under, eller er din side rent fokus på "Affiliate" og "Passiv inkomst", i håb om at folk kommer fordi sitet er gratis?

Du skal ikke tage min besked personligt, men fra min side, er jeg ved at se ret mange forskellige dating sites, og der er nogle store konkurrenter imellem. 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)