Tak for responsen. Ja, jeg kan forstå på flere at jeg nok skal gøre noget ved både skriftstørrelser og box-størrelser. Det med at teksten ruller når man skifter side tror jeg nok er med vilje fra webmasterens side
Som alle de andre siger, så er den en flot og hurtigt side. Det er perfekt.
Hvis jeg skal komme med nogle ting som jeg synes du kunne forbedre så er der primært to ting der springer i øjnene:
1) På din forside ville jeg med det samme få dræbt lyden. Jeg ved personligt ikke noget værre end en side med lyd! Hader at skulle lede efter en knap til at slå den fra (ikke at den er svær at finde, men det er irriterende at jeg bliver tvunget til det).
2) Uanset hvor længe jeg kigger på forsiden så aner jeg ikke hvad du laver. Intet sted er der noget der angiver hvilken branche du er i og hvorfor jeg skal klikke videre rundt på din side. Så du giver mig altså to valg.... 1) brug noget af min dyrebare tid på at lede dybere på din side, fordi du ikke fortæller mig hvad du laver med det samme eller 2) forlade din side og finde noget andet. Hvis jeg var dig så ville jeg ikke give de besøgende muligheden for at overveje nummer 2 løsning.
Men som sagt, ellers en dejlig hurtigt side med nogle gode film spots.
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
Flot side. Har lige et punkt til teksten, den skrifttype du bruger i tekst boksen når du har meget tekst bliver det meget kompakt, måske 2 px mere afstand mellem linierne. Ellers skønt med et anderledes design der fungere for fedt!
Begge dine punkter er gode. Det med lyden har jeg glemt at få gjort noget ved, men du har helt ret, det er en irritationsfaktor for mange og derfor unødvendigt
Ang. info om mine ydelser på forsiden tror jeg du har ret og det vil jeg lige arbejde med at gøre på en smart måde.
Mange tak for din feedback, det er rart med friske øjne og ører på sine ting!