Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(MLM eller Network marketing) hvilket firma er bedst?

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Geir:

Hei Martin

Ja mulig jeg bruker litt mye reklame men dette konseptet er utrolig gøy og har forandret mitt liv og mange andres. Vi sosialiserer verden og WV er et konsept som vil revolusjonere verden. Jeg har regnet pris for deg. Dette er et Fly fra Copenhagen til Barcelona for 2 voksne og 2 barn. 4 stjernes hotel i Barcelona i 2 dager inkl. frokost. Cruise ut fra Barcelona i 5 dager med all inclusive og oppgradert utvendig lugar med balcony. og fly tilbake for alle blir dette en pris på $ 2518

Om du sender meg din epostadresse vil jeg sende deg utskriftene fra min reiseportal. Denne prisen er altså for 2 voksne og 2 barn for hele oppholdet inkl fly. 

Du spurte meg om hva som skulle til for at dette selskapet skal åpne i Danmark. Det selskapet ønsker er å ha en medlemsmasse på 300 personer der. Jeg vil bygge dette og reiser gjerne ned og hjelper til å bygge dette. Har gjort dette før og dette er meget enkelt og gjøre. Alle vet hva en reise er og vi behøver ikke å si at man trenger å ta en ferie. Alle vil ha det.

Ha en fantastisk dag

Hej Geir

Som sagt syntes jeg dit indlæg er alt alt for fyldt med "salgsgas". Er godt klar over at WV skal have en medlemsmasse før man går videre, men nu er det vel 3 gang i er på vej ind på det danske marked.

1. Du reklamere med en trediedel af prisen, og jeg spørger dig om specifikke rejser 2 forskellige: a) tur til Malaga, b) cruise med et Royal Carribean...og et af deres største skibe. Du svarer mig med Barcelona og et ligegyldigt krydstogt...hmm Hvis jeg tager fat i et rejsebureau om f.eks. en skitur, så forventer jeg da heller ikke at blive sendt på storby ferie i Amsterdam...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Geir:

Hei Martin

Ja mulig jeg bruker litt mye reklame men dette konseptet er utrolig gøy og har forandret mitt liv og mange andres. Vi sosialiserer verden og WV er et konsept som vil revolusjonere verden. Jeg har regnet pris for deg. Dette er et Fly fra Copenhagen til Barcelona for 2 voksne og 2 barn. 4 stjernes hotel i Barcelona i 2 dager inkl. frokost. Cruise ut fra Barcelona i 5 dager med all inclusive og oppgradert utvendig lugar med balcony. og fly tilbake for alle blir dette en pris på $ 2518

Om du sender meg din epostadresse vil jeg sende deg utskriftene fra min reiseportal. Denne prisen er altså for 2 voksne og 2 barn for hele oppholdet inkl fly. 

Du spurte meg om hva som skulle til for at dette selskapet skal åpne i Danmark. Det selskapet ønsker er å ha en medlemsmasse på 300 personer der. Jeg vil bygge dette og reiser gjerne ned og hjelper til å bygge dette. Har gjort dette før og dette er meget enkelt og gjøre. Alle vet hva en reise er og vi behøver ikke å si at man trenger å ta en ferie. Alle vil ha det.

Ha en fantastisk dag

Hej Geir

Som sagt syntes jeg dit indlæg er alt alt for fyldt med "salgsgas". Er godt klar over at WV skal have en medlemsmasse før man går videre, men nu er det vel 3 gang i er på vej ind på det danske marked.

1. Du reklamere med en trediedel af prisen, og jeg spørger dig om specifikke rejser 2 forskellige: a) tur til Malaga, b) cruise med et Royal Carribean...og et af deres største skibe. Du svarer mig med Barcelona og et ligegyldigt krydstogt...hmm Hvis jeg tager fat i et rejsebureau om f.eks. en skitur, så forventer jeg da heller ikke at blive sendt på storby ferie i Amsterdam...

jeg tror også det er svært at levere en rejse til en 1/3 af prisen jeg fandt et tilbud grænkenland 1998 kroner og det kan du så gøre til en 1/3 af prisen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser den 

Det du må tenke på at her reiser vi på 4 - 5 stjernes reiser. Og når du gir meg en pris så må jeg vite litt mere enn det. Hvilket resort er det her tale om. Du fikk også en pris til meg på et cruise. WV har mnd cruise til $69 og hvor finner du slike priser?? Vi har likeledes prisgaranti på resort og fly i hele verden. Denne prisgarantien har WV nå gått ut med til 320 000 kunder. Du kan ikke finne billigere priser enn det vi har. Men dette er selvfølgelig ikke charter.

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Mikael

Jeg har nå reist 10 turer med dette selskapet i løpet av 1 år. Jeg har aldrig tidligere reist så bra 4 - 5 stjernes resorter, så rimelig, og heller aldrig fått så mye for mine penger. Men jeg har jo prøvd dette og det har jo ikke du. Jeg hat valgt å reise kvalitet når jeg først skal ut å reise. Jeg hadde en tur fra trondheim for ca 2 mnd siden til Riga. Jeg hadde 5 stjernes resort inkl. frokost i 6 dager og inkl fly og betalte for hele turen 1600.- nkr. Men dette er selvfølgelig ikke charter.

Den erfaringen jeg har gjort med WV er bare positiv og den må prøves ut. Å for i underkant av 2000.- nkr. så ert verdt forsøket. Ingen årsavgift å jeg fant ut at jeg sparte inn mitt medlemskap på min første tur.

Jeg har spart utrolig masse og har også fått en fantastisk business på et konsept som fungerer meget godt. Vi har her verdens mest sexye prodult. Og et produkt som man bare må ha. For hva er det folk sier. JEG TRENGER EN FERIE :) 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Geir:

Ser den 

Det du må tenke på at her reiser vi på 4 - 5 stjernes reiser. Og når du gir meg en pris så må jeg vite litt mere enn det. Hvilket resort er det her tale om. Du fikk også en pris til meg på et cruise. WV har mnd cruise til $69 og hvor finner du slike priser?? Vi har likeledes prisgaranti på resort og fly i hele verden. Denne prisgarantien har WV nå gått ut med til 320 000 kunder. Du kan ikke finne billigere priser enn det vi har. Men dette er selvfølgelig ikke charter.

Geir

Nu bliver jeg nødt til at blive grov i munden, for du fatter jo ikke svaret og spørgsmålet... Du bliver vel heller ikke sendt på indkøb af konen for at købe oksemørbrad og kommer hjem med lever...med svaret kød er kød..

Det svarer lidt til at man har lyst til at se Barca-Real på Camp Nou, men istedet ryger til Krakow for at se Wisla imod Cracovia....

1. Cruise jeg spurgte dig om RCCL - Det ville tage dig et split sekund at finde cruise info frem, istedet foreslår du et eller andet ligegyldigt fra Barcelona. Når jeg skal til Barcelona bliver det for at hygge i byen og se bold.

2. Jeg står med en specifik rejse i april og maj og dit svar er hoteller alle mulige andre steder.

3. Hvis jeg skal arrangere en ferie med familien og de forventer at komme til Mallorca, så ER det ikke alle familier der blot acceptere at komme til Riga.

4. Det er fint nok at rejseindustrien er verdens største, men hvor stor en del af det er charter som du jo nævner I ikke tilbyder?

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår dette Martin. Men jeg spurte deg om din epost adresse slik at jeg kunne oversende de prisene du ville ha. Det er vel viktig å få dokumentert et tilbud til deg. Slik at du ikke tror at jeg bare tar prisene rett ut fra løse luften. Jeg ønsker ikke noe diskusjoner utenom fakta. Det vil bli feil. Jeg vil bygge Danmark og dette ser vi skjer nå både i Sverige og Norge. Det jeg er intressert i er å finne en kontakt å bygge nettverk rundt. Om dette blir deg eller noen andre spiller ingen rolle. Dette blir stort også i Danmark det vet vi. Og jeg vil dra til Danmark å bygge dette nettverket. Men send meg din epost slik at jeg får sendt deg pris på ditt cruice. Jeg viste bare til noen eksempler for deg. 

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du spurte også om hvor stor del som er charter ved reiseindustrien vel? Om jeg sier at ca 30% er charter så kan du jo selv se hva dette utgjør av industrien ved å se på denne. :)

http://www.wvondemand.com/index.php?video=Mzk=

Fra Trondheim
Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 69
Fra  Geir Jensen Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan kigge på vores søster side

www.dogan-world.net

Her tilbyder vi 2 produkter man kan arbejde med.

Mvh

Seref Dogan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

På trods af stor negativ omtale vil jeg da alligevel anbefale DubLi Network.

Selvom mange har noget negativt at sige om firmaet, så handler det jo bare om at have kompetencer, ideer, og nytænkning inde for Network Marketing, for at få det til at fungere.

DubLi har udviklet en søgemaskine, og en prissammenligningsteknologi.

Deres crawlers går ud på lidt over 1000 webshops, og opdaterer konstant søgemaskinens indhold og resultater.
Når en kunde finder en vare, og køber den via DubLi, så sender DubLi et Marketingsgebyr til den pågældende webshop der har fået salget.
Det marketingsgebyr bliver så delt i 2.
Den ene del går til kunden, heraf "Cashback"

Resten, bliver fordelt på denne måde.
Op til 25%(Afhængig af hvor meget du er kvalificeret til - 25% er max, 5% min.) til den Business Associate som er direkte forbundet med kunden
30% til DubLi.
De overskydende procenter bliver fordelt op i ledende, ligesom et normalt MLM.

Nu har vi afklaret pengestrømmen på hjemmesiden, og hvad der skal til for at tjene penge.

Vil du gerne høre mere, er du meget velkommen til at kontakte mig. 

 

Side 7 ud af 9 (84 indlæg)