Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afspiller vil kun acceptere Fat32 - Hardisk vil kun formatere NTFS. Hvad gør jeg?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Men skal da også sige, at det irriterede Micky. Han tilbød jeg komme komme ud til ham, så han kunne få forsøget. Man må sige at Amino´er ikke giver så let op :-)

Ja, jeg kan godt se, at han er ihærdig, ham Mickey! Smile Har lige "smidt" ham 5 stjerner for et supergodt forsøg!

God tur til Polen! Forretning eller afslapning?

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skulle jeg med venstre hånd prøve et af de prgrammer, der skulle konvertere en HD - med det resultat nu, at jeg slet ikke kan se HD´en mere....?!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Og så skulle jeg med venstre hånd prøve et af de prgrammer, der skulle konvertere en HD - med det resultat nu, at jeg slet ikke kan se HD´en mere....?!

Ja, Brian. Det er jo så nok beviset på, at man aldrig skal lade venstre hånd tage sig af noget, som højre hånd burde stå for! Smile

Det program jeg linkede til tidligere i tråden har jeg selv prøvet 2-3 gange efterfølgende. Og det har fungeret fint. Er det det program du har brugt?

Prøv at frakoble disken og sæt den til igen, hvis du ikke allerede har gjort det. Men ellers ville jeg nok prøve med Windows Disk manager og se, om der ikke skulle være "hul igennem" til disken der. Sig til, hvis du skal have vejledning til det.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Og så skulle jeg med venstre hånd prøve et af de prgrammer, der skulle konvertere en HD - med det resultat nu, at jeg slet ikke kan se HD´en mere....?!

Heller ikke under diskhåndtering? :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)