Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny webshop fra en "gammel webshop"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi får mange henvendelser fra folk, oftest private, som gerne vil købe mindre mængder end de mængder der er anført på vores hjemmeside - vi plejere at sige desværre, det kan vi ikke, da der ville gå alt for lang tid med hver ordre, hvis vi skulle pakke 10 af den ene boblekuvert og tælle 20 af den anden osv.

Men nu har vi besluttet at der kommer så mange henvendelser omkring det, at det er for dumt at sige nej tak til de små ordrer.. Så vi har lavet en ny webshop hvor produkterne sælges i mindre mængder, til en højere pris naturligvis - den hedder www.pakkeshoppen.dk.

Det er tanken, at der skal være andre beskrivelser end på jakodans hjemmeside  og at vi skal give folk gode ideer, så produktbeskrivelserne faktisk også viser hvordan man kan lave kreative ting med produktet, som feks skoæskerne på siden.

Der kommer også en blog, når vi en gang er færdig med at lægge alle produkterne ind (puha det tager lang tid, så der går nok 14 dage endnu) hvor der skal være tips og tricks til gaveindpakning og lign.

Jeg har altid kun haft med btb at gøre - så nu er det store spørgsmål..
Hvor finder vi de kunder som bruger hobbyartikler (ud over adwords, facebook osv) - er der et bestemt sted de holder til? Nogle bestemte forums, messer og lign?

Og hvis nogen i øvrigt skulle have kommentarer eller input, så sig endelig til :-)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:30

Vil de mindre mængder have nogen effekt på prisen?

For jeg har også et behov for mindre antal, men mange flere forskellige. Har godt nok mange kasser endnu, så går lige en smule tid før jeg skal bestille flere. Men har manglet flere varianter mange gange nu, så jeg kunne godt bruge 5-10 stykker af andre størrelser også i stedet for 25 af hver eneste type. Har pt. 8 forskellige størrelser.

Super godt i har lavet det der :)

Kender ikke lige nogen forums hvor der er flere hobby folk. Men prøv på dindebat.dk (jubii´s debat)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Ja, det bliver nød til at have effekt på stykprisen, for at det kan betale sig for os at pakke varerne om.
Hvis nogen bestiller feks 1 stor papkasse kan man ikke bare sende den samlet, så er der risiko for den bliver mast -. og hvis man sender den usamlet er der risiko for den bliver bukket, så man bliver nød til at pakke den rigtig godt ind, feks komme noget ekstra pap omkring osv. De kasser vi har på jakodan som vi sælger af 20 eller 25 styk, ligger i så stor en stak at det er nok bare at komme feks en gang bobleplast omkring. Så selve pakningen bliver dyrere og tager længere tid.

Det er tanken at vi vælger nogle produkter ud, så det bliver ikke feks alle papkasser der kommer til at ligge stykvis -  det bliver forholdsvis de mindre størrelser, som man kan samle uden brug af tape.

Men jeg tænker at vi på jakodans hjemmeside måske kan lave en pakke med blandede størrelser papkasser, lige som vi i dag har en pakke med blandede størrelser boblekuverter - så bliver det feks 5 forskellige slags og 5 styk af hver. Det vil jeg kigge på, straks i morgen tidlig.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)