Hvis du er Superbruger på Amino, så kan du nu noget nyt. Martin
|
thumbs up!
Hvis du er Superbruger på Amino, så kan du nu noget nyt. Martin
|
Super duper fin lille ny feature - den skal nok blive brugt flittigt :) |
Kristian Ole Rørbye
Den feature hilser jeg som moderator mere end velkommen. Jeg vurderer, at størstedelen af anmeldelser pt. vedrører indlæg med tilbud. Det bliver sikkert en stor lettelse i moderationskøen. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det er jo rigtig fedt, at man som Superbruger får disse muligheder - jeg vil i hvert fald hjælpe til, hvis der er brug for det! Jeg ser dog et lille minus. Hvis man går ind og blander sig i en debat, fordi en anden "går amok" så kan man jo muligvis forvente at man får 1 stjerne og så miste sin Superbruger status - hvilket måske kan afholde nogen fra at blande sig. Hvad gør man i denne situation? |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Der står følgende i reglerne om den nye feature: Du risikerer således ikke at få negative karmastjerner for at lukke et tilbud, da tilbudsgiver ikke kan se, at du har hjulpet Amino med at fjerne et tilbud, der overtræder reglerne. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Så har den knap allerede været i brug! :D |
Hej John, Det var heller ikke den situation jeg tænkte på, men den hvor man kan give en bruger en såkaldt pause hvis en anden Superbruger gør det samme indenfor 3 timer. Her står der at man skal bede personen tage det roligt, tale pænt osv - hvilket jo kan resultere i negative karmapoint. tænker bare at det måske kan afholde nogen fra at blande sig, så de ikke mister deres status som Superbruger. |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Fin feature. Men for at stoppe fremtidige "Hvorfor blev mit indlæg slettet?" indlæg, kunne man så ikke ændre teksten i den besked "Ikke Plus" brugere få, når et slettes. Her tænker jeg på at der i dag står noget om at det er for at undgå svindel, hvilket nogen måske med rette, føler sig lidt stødt over. Kunne man ikke bare melde ud, at "For at få nogle penge i kassen, er det kun Plus medlemmer der kan give tilbud til de mange tusinde brugere der læser på Amino." Eller noget i den stil. Bare et forslag. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk