Kontakt mig martin@thorborg.dk hvis du vil høre mere. Her er lidt info: SUPPORTfighter er det professionelle redskab til behandling af e-mails. Mange virksomheder bruger stadigvæk Microsoft Outlook eller en helpdesk løsning til besvarelse af e-mails og det giver i bedste fald lidt struktur på kommunikationen. Men de store fordele der kan høstes ved at bruge e-mail udebliver. SUPPORTfighter effektiviserer kommunikationen ved automatisk at opbygge en vidensdatabase som alle medarbejdere kan benytte. Det betyder at de fleste e-mails kan besvares på sekunder og at alt kommunikation bliver struktureret og gemt på en sikker og hensigtsmæssig måde. SUPPORTfighter er bygget op så den minder om Outlook og det betyder at medarbejderne ikke behøver mere end 1 times træning før de kan bruge løsningen fuldt ud. SUPPORTfighter kræver ingen servere, ingen software eller andre dyre indkøb. Løsningen ligger på en sikker platform hos Uni2 og kan nemt og bekvemt bruges med en almindelig webbrowser. Fordele ved brug af SUPPORTfighter * Sparer tid/penge og reducerer support ressourcerne med 40-80 % allerede den første uge. * Giver mulighed for at give bedre og hurtigere kundesupport. * Bevarer medarbejdernes viden i firmaet, selvom de skifter arbejde. * Gør træning af nye medarbejdere hurtigere og nemmere. * Sikker backup af alle ind- og udgående support mails. * Fjerner næsten alle spam mails. * Giver medarbejderne totalt overblik over alt den korrespondance de har haft med alle kunder. * Giver overblik over hvor hurtigt medarbejderne svarer på e-mails, hvilke problemer kunderne har m.m. * Giver ingen installationsproblemer, da løsningen er hosted hos Uni2 og medarbejderne benytter den via en webbrowser. |
SUPPORTfighter søger forhandlere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)