Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til eksisterende website, samt to nye

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har brug for en der kan rette lidt i mit nuværende website ( Joomla) letyourbodytalk.dk og lige hjælpe mig lidt engang i mellem. Der ud over skal jeg have lavet to mindre og ret simple sites.

Jeg har ikke noget stort budget og opgaverne er meget simple, så jeg forestiller mig at du er en der har styr på ovenstående og som gerne vil tjene lidt ekstra. 

Jeg har muligvis også flere opgaver senere hen... jeg har mange kontakter i min branche som har det samme behov for hjækp til web som jeg. Så forhåbentlig kan vi starte et samarbejde med tiden.

mange hilsner

Anya

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:45

Hej Anya

Nu kan jeg se dit website er lavet i joomla

og mit speciale er wordpress

Men jeg har sendt dig en pm

Hilsen

lars

msn og email  tjenester@tjenester.dk

skype  dk121doc

Billige seo pakker

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 11:12

Hello Anya,

I would love to help you out with this and have many references especially from people here on a Amino.dk 

Please take a look at what my client say here: http://www.your-virtual-ninja.com/testimonials 

I am happy to give you 20 min of my time so we can discuss whether or not I can help you (I'm sure I can, I have a large team and we can build small simple sites very quickly and affordably) 

In fact we have started building one and am almost finished after just 3 days work

the price is 3000DKK for that particular site. (And it has some custom options and a lot of custom CSS)

If you're interested in having a talk over Skype please follow this link

I hope you have a wonderful day (I am based in Sweden but my business is based in Belize, so that means no Moms and affordable rates as my staff is spread all over the world, Philippines, UK, Sweden, Denmark, Romainia, Ukraine, South Africa, and the US)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Hej Anya,

hvilke ting har du i tankerne mht. rettelser?

Jeg leverer simple Joomla!-sider til mindre virksomheder med skrabede budgetter!
Så jeg er måske manden du "mangler i dit liv".

Smid evt. en PM eller hellere en mail, hvis vi skal prøve at tage en snak og du måske vil se lidt referencer.

Fra København S
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:23

Hej Anya

Mht. de to nye hjemmesider er du velkommen til at kontakte mig. Jeg har netop startet et lille enmandswebbureau, og jeg kan som "åbningstilbud" give dig en rigtig fornuftig pris.

Du kan finde mine kontaktoplysninger på KomOnline.dk.

Mvh. Jacob

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 16:22

Hej :)

Du er også velkommen til at skrive lidt info på asger@ajtj.dk eller PM om hvad du skal have lavet, så kan jeg give et tilbud.

/Asger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)