Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsore til Voteshop.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay :).

Så ved man da det. Må lige se om det er noget for os :)

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

Hej Martin :)
Jeg har haft læst dit indlæg samt de andres, og alle rigtig fine feedbacks. 
Derfor har jeg igangsat en rapport om hvordan jeg skal reklamere bedst muligt, men for at dække irritable udgifter for mine kunder. Kommer de altså til at kunne vælge en billigere fragt, tilgengæld smider vi lidt brugbart reklame i. :)
Det er netop eksempler som dig der er vigtige, det er forbruger som dig der er svære for de fleste at nå ind til. Det betyder at jeg gennem denne løsning kan tilbyde virksomheder, at komme helt indenfor hos deres kommende kunder. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Lyder godt Dennis :)
Du kan altid kontakte mig, hvis det har interesse eller hvis du selv kommer på noget ;) 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:52

Hej Jess.

Det er jo fint nok, hvis man har valget. Og mon så ikke de fleste ville vælge den billige løsning mod lidt reklame. Risikoen for kunderne blot anvender den "billige" løsning og smider reklamer over højre skuldre er nok bare ret stor. Det skal man os tage højde for.

Held og lykke med projektet.

Du må da endelig lige smide et indlæg om hvordan det står til, når du har fået det rigtig op og kører. Det kunne være sjovt at få et lille indblik ihvertfald :)

Mvh
Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Den tanke har jeg også haft, men hvis de tilbud der kommer med, er gode kan de fleste ikke lade dem ligge.
Jeg vil selvfølgelig være en del af amino altid, og alle fremskridt skyldes til dels amino og brugerne herinde.

Og tak ;) 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)