Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsore til Voteshop.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer. :)
Ni er min webshop snart helt klar, underskriften sættes til middag, på aftalen med nets og accepteres forhåbentligt. Derefter skrues der op for trykket på facebook annoncer og konkurrencer samt meget mere.
Men alt dette er ikke gratis, men jeg søger ikke penge direkte. Det jeg søger er firmaer der tror de kan få en kundekreds igennem min. Jeg vil meget gerne hører fra iværksættere der er med på idéen om at være med til at gøre fragt for mine kunder billigere, til gengæld får du alt det reklame materiale du har lyst til med i pakken. :)
Voteshop.dk, skal være så billigt som muligt og derfor vil jeg gøre alt for at kundernes penge bliver sparret.

Samtidigt kunne det være rart med lidt feedback på voteshop.dk, I er velkommen til at kigge nærmere på webshoppen og på facebooksiden. Håber i vil støtte Voteshop.dk og skabe et godt partnerskab. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:50

Utålmodige mig. :)
Jeg kan sidde og følge med i at rigtigt mange aminoer allerede har kigget på siden, men skuffet bliver jeg når ingen giver feedback :/ 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 00:53

Er det ikke at skyde sig selv i foden, at smide andre webshop's reklamer i pakkerne til dine kunder?
Udover at det kan skabe forvirring, risikere du jo at din kunden smutter direkte over til konkurrenten.

Så er det billigere i længden, at miste lidt penge på fragten, og så få en kunde der kommer igen og igen i din egen shop? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:55

Hej Ronni :)
Jeg holder stadig fast i idéen med at skåne mine forbruger for fragten, men det skulle helst ikke være i samme branche som mig. Jeg tænker på It folk, og andre former for virksomheder der kunne havde interesse hos privat personer. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38

Bliv endelig ved med at give feedback :)

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 10:48

Det er en rimelig bred kategori liste du har, i forhold til hvor mange produkter du har :).

Hvad tænker du i forhold til priser som sponsor osv?. For at se om det er interessant :).

Dennis

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

Hej Dennis. :)
Uden at udlægge en hel kopi af regnestykket over dette.
Håbede jeg på 2-3 kr pr. forsendelse der vælger at få leveret med reklamer.
Det kommer selvfølgelig an på hvor meget der skal sendes.

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 13:07

Så du tilbyder reklame plads i en kvitteringsmail til 2-3kr per person som vælger at modtage banneret? :).

Skal bare være 100% sikker :).

Hvor mange kunder har du på nuværende tidspunkt?. Har du haft nogen reklamepartnere so far som du har tracket en effekt på måske? :)

Online Entreprenør - www.fasto.co

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13

Jeg er nystartet den 1.1.2012, og har derfor endnu ikke haft nogle samarbejdspartnere.

Kundekredsen er kun i sin spæde børneår og arbejde konstant på at udbygge denne. 

Det er 2-3 på kvittering samt materiale hvis du vil havde det medsendt.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:25

Hej Jess.

Jeg har tidligere givet min feedback :)

Og så vidt jeg kan se, er der ingen ændringer sket overhovedet. Så i en tidligere tråd du har oprettet, står min feedback stadig og andres til dit site.

Min feedback til din ide om billigere fragt:

Jeg er modstander af din ide og tror ikke det ville være godt på sigt. Personligt hader jeg selv reklamer og har "nej tak" til "reklamer" på min postkasse. Det er selvfølgelig ikke alle der har det. Men gik jeg ind på en webshop, købte et par sko jeg var helt vild med og de så kom og der lå 5-20 forskellige reklamer fra andre webshop, så ville jeg blive irreteret. Og formentlig aldrig vende tilbage.

Vi er selvfølgelig guskelov ikke alle ens, men tror det er vigtigt du sætter fokus på din egen webshop og ikke andres. En mulighed var at gøre det hele Fragtfrit og miste lidt på fragten. Det gør jeg i perioder.

Mvh
Martin

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)