Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode råd til salg af dørmands opgaver

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg er indehaver af sikkerhedsteamet som udelukkende levere dørmænd til arrangementer og fester.

Jeg har fået henvendelse fra ét par stykker via min google adwords men betaler dyrt synes jeg. Jeg kan se at google siger at hver dag er der cirka 50 klik på min side. Men det generere ikke salg. Jeg ved godt jeg skal ud og opsøge .

Kan nogen med salgs erfaring give mig gode råd og eventuelt hvad jeg absolut ikke må .

Ville så gerne kunne leve af det men
det er ganske umuligt som tingene er nu. Mangler kunder. Hvad kan jeg gøre der ikke koster mig helt vildt .


Lars flygenring

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at gribe knoglen og ringe til festudvalget på div gymnasier og handelsskoler? Der hvor jeg gik i tidernes morgen brugte vi i hvert fald dørmænd en gang om måneden når der var fest (ved ikke om frekvensen ville være den samme idag)

Jannie

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler måske også om din opsætning på adwords...

Du får klik, bliver de ledt det rigtige sted hen på hjemmesiden, har du billeder af folk på hjemmesiden.

Er du ude i hele Danmark, er du på de rigtige displaynetværk...

Adwords er rigtig godt, det skal "bare" gøres rigtigt...

Mvh
Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ude i hele danmark. Har talt med en google medarbejder som sagde alt var fint. Måske det er hjemmesiden ikke god nok. Troværdig nok. Har bare ikke pt råd til at ansatte ét firma til at lave en fin side.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Har lige været inde at kigge hjemmesiden igennem.

Den kan godt bruges til AdWords markedsføring.
Jeg vil lige lade en korrekturlæser løbe siden igennem, der er lidt stavefejl og manglende endelser på visse ord.

Det er ikke en toptunet hjemmeside anno 2012, hvilke rettigheder har du selv til siden? Admin eller?
Med nogle enkelte tilrettelser kan den laves endnu mere klar til AdWords.

Nu vil Google gerne tjene flest mulige penge og jeg er ret sikker på din AdWords opsætning kan optimeres en del.

Det handler om at få mest muligt ud af de ressourcer du bruger...

Hvad er dit AdWords budget om dagen?

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ét budget på 100 kr pr dag. Og har sæt bud grænsen ved 10 kr pr klik. Jeg er løbet fuldstændig tør for ideer omkring optimering. Jeg er selv admin. Det er en vista print hjemme side så mulighederne for design er begrænset desværre. Men tager imod alt hjælp og råd og må arbejde på teksten .

Hvis en ekspert kan hjælpe mig giver jeg gerne en admin plads væk :-)

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et fornuftigt budget på AdWords, som der kan arbejdes med.

Hvad angår vistaprint hjemmesider - har du ikke mulighed for at lave en wordpress side for få penge? Der spiller 10 gange bedre?

Som sagt kan siden bruges til AdWords uden problemer, det er mere designet og teksten, der skal rettes til.

Har du dki med, hvor mange annoncetekster har du? Hvad med analytics, er det sat op? Ønsker du at annoncere i hele DK, tænker på om lokalområdet ikke vil være optimal at starte på? Og så udvide efterhånden som opgaverne kommer ind?

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)