Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på hvad i skriver på Internettet. ”Det kan man blive bortvist af”

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort og godt må i på ingen måde benytte det i har lavet mens i har arbejdet for tidligere arbejdsgivere. Altså medmindre han giver jer skriftlig tilladelse (vist ikke særlig sandsynligt)

Det CV du henviser til er vel ikke et du har fået. Et CV er noget man selv laver og opbygger efterhånden som man opnår erfaring og kvalifikationer igennem sit arbejde og uddannelse...

Min umiddelbare tanke omkring det du beskriver er at du/i vist ikke har handlet specielt fornuftigt.
Man siger altså ikke op med 3-4 mdrs varsel og samtidig giver udtryk overfor chefen at man vil starte en konkurrerende virksomhed. Og man fortæller da slet ikke til nogen overhovedet at man har tænkt sig helt eller delvist at låne materiale man har lavet for den arbejdsgiver som man har sagt op hos...

Undskyld mig, men det gør mig alt andet end imponeret.
Hvis du/i har noget at byde på som selvstændige må i vel også have evnerne og kvalifikationerne til at opfinde jeres egen stil, jeres eget brand/logo osv. Hvad er det ellers i har tænkt jer at sælge til jeres kommende kunder ?

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg har ændret overskriften til "Internettet" da jeg føler den var stærkt misvisende at det har noget med mediet du skrev det på at gøre. Du kunne have skrevet det på Facebook - og så var det dem det gik ud over.

Man skal selvfølgelig tænke over hvad man siger til ens arbejdsgiver og hvad man skriver på internettet generelt.

Jeg synes det er synd når services får skylden for hvad andre skriver på nettet.

Hvis jeg havde et job og jeg offentliggjorde en besked på Facebook om at jeg syntes min chef var en idiot ville der også være en god chance for at jeg blev fyret. Det er set før.

Men held og lykke på din vej - og tænk over hvilke "signaler" du sender ud.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)